Dupa ce primele doua generatii au avut grija sa faca din
modelul de clasa medie al marcii din
Stuttgart cel mai de succes din intreaga istorie a
DTM-ului, a venit randul celei de-a treia generatii
C-Klasse sa se metamorfozeze intr-o
bestie mecanica, imblanzita doar de mainile unor piloti de calibrul lui
Mika Hakkinen sau
Bernd Schneider.
Dupa
106 curse (dintre care 54 castigate) din
1994 si pana acum, nu era indoiala ca
C-Klasse urma sa devina, din nou, un adversar extrem de greu de invins.
Si, pe hartie, asa si este, masina fiind complet noua din anumite puncte (si componente) de vedere – usi,
parbriz si capota – si modernizata din altele –
motorul V8 de
patru litri cilindree, acum capabil de
476 CP si 500 Nm.
Inginerii nu au uitat insa sa umble si la setarea suspensiilor bolidului vag amintind de un adversar al lui Serie 3, astfel incat acesta sa tot ceea ce e mai bun pe virajele stranse ale circuitelor incluse in calendarul competitional 2007.
Totusi, factorul uman va fi decisiv in
ecuatia lui Mercedes din acest sezon de
DTM, iar prezentele cvintuplului campion Bernd Schneider (42 de ani) sau a dublului
campion mondial de Formula 1 Mika Hakkinen (38 de ani), precum si cea a reprezentantului noului val
Bruno Spengler (23 de ani), vor atarna decisiv in ceea ce se anunta, inca de pe acum, un nou
tur de forta al modelelor cu steaua pe calandru.