rss

Noul Peugeot 408 - Un fastback dinamic si inovator

  1. 24/07/2022

Cu noul 408, PEUGEOT demonstreaza ingeniozitatea echipelor Marcii, oferind o silueta fastback inedita in varful segmentului C. Modelul ofera o postura de felina si o alura unica, excelenta unei inginerii axate pe eficienta si electrificare inteligenta, dar si emotiile procurate de tehnologiile de ultima generatie dedicate placerii la condus si utilizarii instinctive.   
SEDUCTIE. PEUGEOT 408 se remarca in primul rand prin silueta dinamica de tip fastback si stilul inconfundabil, care sparge toate tiparele. Postura de felina este specifica modelelor Marcii. Liniile sunt ascutite, grila in culoarea caroseriei se imbina perfect cu partea din fata si afiseaza noua emblema a marcii PEUGEOT, reprezentata de un cap de leu. Decupajul inversat al barei de protectie spate este neasteptat si ofera profilului o dinamica inedita. Noul PEUGEOT 408 sta ferm pe rotile de mari dimensiuni cu diametrul de 720 mm. Jantele emblematice de 20 de inch prezinta un design geometric inedit. In partea din fata, semnatura luminoasa in forma de colti integreaza perfect modelul 408 in familia PEUGEOT, la fel ca si blocurile optice LED cu cele trei gheare din spate.
Cu o lungime de 4,69m si un ampatament lung de 2,79m, noul PEUGEOT 408 ofera un spatiu remarcabil pe randul 2, cu un spatiu pentru picioare de 188 mm. Portbagajul este, de asemenea, generos, cu un volum de 536 litri, ce poate creste pana la 1,611 litri cu scaunele spate rabatate. Noul PEUGEOT 408 are o inaltime de 1,48m, cu o silueta fina si eleganta pentru o eficienta aerodinamica optimizata.
EMOTIE.  PEUGEOT 408 ofera pasagerilor si conducatorului auto ultima generatie de PEUGEOT i-Cockpit®, pe care il recunosti instant gratie volanului compact dedicat placerii la condus si unei agilitati controlate.
In habitaclu, accentul este pus pe calitate si conectivitate. Cu tehnologiile de ultima generatie prezente la bord, experienta de condus devine mai intuitiva si mai plina de satisfactii.
EXCELENTA.  Echipate cu 6 camere video si 9 radare, sistemele de asistenta la condus ofera relaxare si siguranta la volan.
Dintre acestea, se remarca:
  • Regulatorul de viteza adaptiv cu functie Stop and Go,
  • Night Vision, care detecteaza animalele, pietonii sau biciclistii de pe drum si avertizeaza conducatorul auto,
  • Supraveghere a unghiului mort pe distante lungi (75 metri),
  • Rear Traffic Alert, care avertizeaza conducatorul auto cu privire la un eventual pericol, atunci cand vehiculul este cuplat in marsarier.
Gama de motorizari care propulseaza PEUGEOT 408 include doua versiuni plug-in hybrid de 180 si 225CP si o versiune pe benzina de 130CP. Cele 3 motorizari sunt asociate cu o cutie de viteze automata EAT8 cu 8 trepte. O versiune 100% electrica va urma cateva luni mai tarziu.
Eficienta a fost in centrul preocuparilor designerilor modelului PEUGEOT 408; aerodinamica, greutatea redusa (de la 1.396kg) si motorizarile cu emisii scazute de dioxid de carbon contribuie la un consum de energie extrem de scazut (in curs de omologare), atat pentru versiunile plug-in hybird, cat si pentru versiunea termica de 130 CP.
Debutul comercial al Noului PEUGEOT 408 se va produce la inceputul anului 2023. Modelul va fi produs mai intai in Franta, la Mulhouse, pentru piata europeana, apoi la uzina Chengdu din China, pentru piata locala.
„Filozofia Marcii PEUGEOT este ca viata devine mai buna cu un pic de seductie. Cu aspectul sau unic, silueta inovatoare de tip fastback si eleganta emancipata, noul 408 este expresia perfecta a filozofiei si inventivitatii marcii PEUGEOT", spune Linda Jackson, CEO al marcii PEUGEOT. „Neasteptat din orice unghi l-ai privi, noul PEUGEOT 408 a fost conceput pentru iubitorii de masini si de viata, care doresc sa se elibereze de anumite conventii, in cautarea unei placeri responsabile. Modelul intruchipeaza exigenta tehnologica a marcii PEUGEOT – o eficienta controlata si o experienta digitala la nivel inalt - precum si emotiile intense oferite de placerea la condus instinctiva”.
Dorinta de noutate si placere responsabila: piata si clientii
Cu Noul 408, marca PEUGEOT isi completeaza oferta pe segmentul C, alaturi de SUV-urile 3008 si 5008, si sedanurile 308 si break-urile 308 SW. PEUGEOT 408 se pozitioneaza in varful segmentului C.
Noul PEUGEOT 408 se adreseaza clientilor aflati in cautare de noutate, care apreciaza creativitatea si indrazneala unui model ce sparge toate tiparele si isi doresc sa contribuie la tranzitia energetica.
PEUGEOT 408 ofera o experienta moderna la bord, pentru utilizarea de zi cu zi sau pentru deplasarile mai lungi confortabile si relaxante la bord.
ALURA unica a unui fastback dinamic si inovator: designul
Alaturi de postura de felina specifica modelelor PEUGEOT, 408 primeste un tratament riguros al suprafetelor, vizibil in special in partea din spate - partea din spate a pavilionului, capacul portbagajului, aripile spate se inlantuie cu aceeasi fluiditate, creand un joc de lumini.
408 primeste o arhitectura exterioara specifica. Construit pe platforma multi-energie EMP2 (Efficient Modular Platform), modelul beneficiaza de un ampatament lung de 2,787m, care ofera un spatiu generos pentru locurile din spate. Are o lungime de 4,69m si o latime de 1,859m, cu oglinzile retrovizoare rabatate.
Ecartamentul este destul de lat, cu 1,599m in fata si 1,604m in spate, astfel ca sedanul sta ferm pe drum, cu roti de diametru mare (720mm) si jante de pana la 20 inch. Desi adopta o caroserie inaltata, PEUGEOT 408 beneficiaza de un profil fin si atletic, gratie unei inaltimi de doar 1,48 m.
In partea din fata, capota lunga e flancata de aripile ridicate – o caracteristica a noilor modele PEUGEOT – ceea ce amplifica aspectul partii frontale si pune in valoare profilul, intrucat decupajul aripa/capota este invizibil. Linia exterioara a capotei este, astfel, simplificata pentru a permite fixarea perfecta a pieselor de caroserie.
Tehnologia Matrix LED permite desenarea unor blocuri optice ultra-fine, care garanteaza in acelasi timp un nivel inalt de performanta. Aceste blocuri optice formeaza limbajul de design al noului 408. Semnatura luminoasa se prelungeste in jos cu doua benzi LED sub forma de colti care plonjeaza in bara de protectie.
Grila in culoarea caroseriei semneaza identitatea noului 408. Aceasta gazduieste noua emblema a Marcii, care ascunde senzorul numeroaselor sisteme de asistenta la condus. Prizele de aer negre decorative de mari dimensiuni caracterizeaza tema grafica a partii frontale, accentuand vizual latimea si robustetea modelului. Acestea inconjoara si protejeaza coltii luminosi, unindu-se cu protectiile negre care inconjoara caroseria si imbunatatesc vizibilitatea semnaturii luminoase prin contrastul pe care il creeaza.
Profilul Noului PEUGEOT 408 se remarca printr-un decupaj inteligent intre elementele negre si elementele vopsite, ce adauga siluetei un plus de eleganta si de dinamism. Acesta scoate in evidenta habitaclul generos si, in special designul geamului lateral, care accentueaza dinamismul acestui fastback si accesibilitatea usilor din spate.
Protectiile laterale pentru caroserie si pasajele rotilor se afla in prelungirea barei de protectie spate robuste de culoare neagra, care amplifica sentimentul de siguranta. Consola spate este vizual absorbita, ceea ce ofera un portbagaj de mari dimensiuni.
Jantele de 20’’ cu design geometric te surprind atunci cand vehiculul este stationat si creeaza un efect vizual spectaculos la viteze mici. Designul lor neobisnuit se inscrie in abordarea conceptuala inedita a noului 408.
In spatele pavilionului, “urechile de pisica” directioneaza fluxul de aer in jurul vehiculului pentru o aerodinamica optimizata. Acestea sunt elemente distinctive ale stilului adoptat de noul PEUGEOT 408.
Noul PEUGEOT 408 este disponibil cu 6 culori de caroserie:
  • Obsession Blue (nuanta noua, selectata pentru a marca lansarea modelului)
  • Titanium Grey (nuanta noua)Artense Grey (doar pentru nivelul de echipare Allure)
  • Elixir Red
  • Pearl White
  • Black Perla Nera.
EMOTIA experientei de condus: PEUGEOT i-Cockpit®
La interior, PEUGEOT i-Cockpit® reprezinta unul dintre atuurile marcii PEUGEOT. Timp de un deceniu, acesta a fost imbunatatit si modernizat cu fiecare noua generatie. PEUGEOT i-Cockpit® stabileste noi standarde in materie de ergonomie, calitate, spirit practic si tehnologie, cu un nou sistem de infotainment, PEUGEOT i-Connect®.
Volanul compact, o componenta centrala a sistemului PEUGEOT i-Cockpit® ofera placere la condus, agilitate si o precizie a miscarilor unice. Acesta este ergonomic si incalzit (optional) si regrupeaza comenzile sistemului multimedia (radio, telefon) si ale unor sisteme de asistenta la condus.
Situat la nivelul privirii, deasupra volanului, noul instrumentar de bord digital integreaza un ecran digital de 10-inch.  Pe nivelul de echipare GT, instrumentarul de bord este 3D. In totalitate configurabil si personalizabil, acesta ofera mai multe moduri de afisare (Navigatie Conectata TomTom, Radio/Media, Sisteme de asistenta la condus, Flux de energie etc.) care pot fi modificate direct din panoul de control.
Constructia plansei de bord a noului PEUGEOT 408 se bazeaza pe arhitectura "high vent” ce plaseaza gurile de ventilatie la nivelul capului pasagerilor, intr-o pozitie optima pentru confortul lor termic.
Aceasta arhitectura favorizeaza un ecran tactil central de 10 inch, situat putin mai jos decat instrumentarul de bord digital pentru a fi la indemana soferului. Sistemul include comenzi virtuale "i-toggles" in totalitate configurabile. Amplasate sub ecranul central, acestea asigura o estetica si un nivel tehnologic unice in segment. Fiecare i-toggle ofera acces direct la principalele functii ale masinii: aer conditionat, telefon, radio sau aplicatii mobile, care pot fi configurate la alegerea utilizatorului.
In ceea ce priveste procesul de dezvoltare a habitaclului, unul dintre principalele obiective ale echipei de Design Interior a marcii PEUGEOT a fost echilibrarea spatiului dintre cei doi ocupantii ai randului din fata.
PEUGEOT i-Cockpit® este fidel principiului ecranului central “orientat spre conducatorul auto”, care optimizeaza ergonomia condusului si incurajeaza utilizarea lui de catre pasageri.
Acelasi principiu se aplica si in cazul consolei centrale, deschisa in mod deliberat catre pasager. Aceasta regrupeaza toate comenzile dinamice ale masinii.
Conducatorul auto poate alege intre diferitele moduri de condus oferite de cutia de viteze automata cu 8 rapoarte cu o singura atingere:
  • Reverse (R) pentru a cupla in marsarier,
  • Neutral (N) pentru a trece vehiculul in punctul mort,
  • Drive (D) initiaza selectarea automata a celor 8 rapoarte in functie de viteza, stilul de condus, profilul drumului si sarcina vehiculului.
Doua butoane completeaza aceste functii:
  • Parking (P), pune cutia de viteze in pozitia parcare,
  • Pentru motorizarile plug-in hybird, butonul Brake (B) activeaza franarea regenerativa. Pe versiunile cu motor pe benzina, acesta este inlocuit de un buton manual (M), care permite selectarea manuala a vitezei utilizand padelele amplasate in spatele volanului.
In plus, consola gazduieste selectorul modului de condus, care permite conducatorului auto sa selecteze diferitele moduri (Electric, Hybrid, Eco, Normal si Sport), in functie de motorizare.
EXCELENTA conectata: sistemul PEUGEOT i-Connect Advanced
Noul PEUGEOT 408 ofera o experienta conectata la nivel inalt. Noul sistem de infotainment ergonomic ofera tot ce e mai bun din universul smartphone-ului si lumea automobilismului, in functie de dorintele si nevoile fiecarui pasager. Conducatorul poate sa defineasca si sa salveze preferintele sale in materie de afisaj, ambianta si setari. Sistemul poate memora pana la 8 profiluri.
Functia de partajare a ecranului, care conecteaza smartphone-ul la sistemul de infotainment al masinii este acum wireless si pot fi conectate in acelasi timp 2 telefoane, in Bluetooth. Patru porturi USB-C completeaza dispozitivul conectat care echipeaza PEUEGOT 408.
Ecranul central de 10 inch de inalta definitie, in totalitate personalizabil, prezinta ferestre multiple cu "widget-uri" sau comenzi rapide, usor de utilizat. Clientii pot accesa cu usurinta diferitele meniuri glisand la stanga, la dreapta, in sus, in jos pentru notificari sau apasand cu 3 degete pentru a vizualiza lista cu aplicatii.
O scurta apasare a butonului tactil "Home", afiseaza meniul principal, ca in cazul unui smartphone.
In partea de sus a ecranului sunt afisate informatii privind temperatura exterioara, aerul conditionat, date de conectivitate, notificari, precum si ora.
PEUGEOT i-Connect Advanced ofera o experienta tehnologica completa. Acesta este echipat cu navigatie conectata TomTom, performanta si eficienta. Pentru o lizibilitate optima, harta este afisata pe intregul ecran de 10 inch, iar actualizarile sunt efectuate "over the air", adica datele sunt transmise direct prin reteaua de telecomunicatii.
Comanda "OK PEUGEOT" cu recunoastere vocala in limbaj natural poate fi utilizata in viata de zi cu zi pentru un plus de siguranta si usurinta in utilizare si ofera acces la functiile de infotainment.
Sistemul include documentatie de bord si tutoriale pentru a oferi indicatii privind utilizarea corecta si a raspunde la intrebarile utilizatorilor.
EXCELENTA si Eficienta, un MUST HAVE: caroserie si motorizari
Eficienta a ghidat intregul proces de proiectare si dezvoltare a noului 408, cu obiectivul de a reduce consumul de combustibil si emisiile de CO₂.
O atentie deosebita a fost acordata aerodinamicii noului PEUGEOT 408 pentru a imbunatati echilibrul de energie. Bara de protectie, capacul portbagajului, difuzorul, montantii de caroserie, oglinzile retrovizoare, ecranele fara carcasa, toate piesele de caroserie au fost optimizate gratie unei colaborari stranse intre designerii si inginerii marcii PEUGEOT – o colaborarea ce reflecta disciplina abordata de echipele PEUGEOT la dezvoltarea Hypercarului 9X8. Designul rotilor permite o eficienta aerodinamica optimizata si contribuie in mod semnificativ la performanta generala a masinii.
Rigiditatea caroseriei este optimizata prin lipirea elementelor structurale, pentru a imbunatati confortul la vibrare. Placerea la condus face parte din ADN-ul noului PEUGEOT 408, cu o tinuta de drum exemplara, un confort la condus la cel mai inalt nivel, o placere la condus excelenta si o perfecta manevrabilitate in oras, gratiei razei de bracare de 11,18 m.
Anvelopele noului PEUGEOT 408 au dimensiuni cuprinse intre 17 si 20 inch. Rotile sunt din Clasa A, pentru a imbunatati eficienta prin reducerea rezistentei la rulare, fara a compromite exigentele Marcii in ceea ce priveste comportamentul rutier de referinta.
Noul PEUGEOT 408 este disponibil cu doua motorizari plug-in hybrid:
  • PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: 2 roti motrice / asocierea intre un motor PureTech pe benzina de 180 CP (132 kW) si un motor electric de 81 kW cuplat la cutia de viteze e-EAT8 / in curs de omologare.
  • PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: 2 roti motrice / asocierea intre un motor PureTech pe benzina de 150 CP (110 kW) si un motor electric de 81 kW cuplat la cutia de viteze e-EAT8 / in curs de omologare.
Bateria litiu-ion are o capacitate de 12.4 kWh si o putere de 102kW, pe ambele versiuni plug-in hybird. Sunt disponibile doua tipuri de incarcatoare de bord, care raspund tuturor tipurilor de utilizari si tuturor solutiilor de incarcare ale clientilor, un incarcator monofazat de 3.7 kW (dotare standard) si un incarcator monofazat optional de 7.4 kW.
Timpii de incarcare estimati sunt urmatorii:
  • de la un Wall Box (32) de 7.4 kW: incarcare completa in 1h55 cu incarcatorul de bord monofazat de 7.4 kW,
  • de la o priza de mare putere (16A): incarcare completa in 3h50 cu incarcatorul de bord monofazat de 3.7kW,
  • de la o priza standard (8A): incarcare completa in 7h05 cu incarcatorul de bord monofazat de 3.7kW.
Noul PEUGEOT 408 este disponibil, de asemenea, cu o motorizare termica: motorul PureTech pe benzina de 1,2 litri cu 3 cilindri (130 CP) ce respecta standardul Euro 6.4 si este asociat cu cutia automata EAT8 cu 8 trepte si sistemul Start&Stop, in curs de omologare conform procedurii WLTP (Worldwide harmonized Light vehicules Test Procedures).
Toate motorizarile noului PEUGEOT 408 sunt echipate cu o cutie de viteze automata cu 8 trepte, o garantie a relaxarii si eficientei la volan.
Nu este disponibila nicio versiune diesel, dar un model 100% electric va fi lansat ulterior.
EXCELENTA tehnologica: sisteme de asistenta la condus
La bordul noului PEUGEOT 408 se regaseste o gama completa de sisteme de asistenta la condus de ultima generatie, alimentate de informatiile colectate de 6 camere video si 9 radare, pentru manevre si calatorii mai sigure si mai relaxante.
Unele sisteme sunt specifice segmentelor superioare:
  • Adaptive Cruise Control cu functie Stop and Go, cu setarea distantei fata de vehiculul din fata.
  • Franare automata de urgenta cu avertizare privind riscul de coliziune: detecteaza pietonii si biciclistii, pe timp de zi si pe timp de noapte, la viteze cuprinse intre 7 km/h si140 km/h, in functie de versiune.
  • Avertizare activa la depasirea involuntara a benzii de rulare, cu corectarea traiectoriei.
  • Alerta Atentie sofer, care monitorizeaza starea de oboseala a soferului dupa o perioada lunga de timp petrecuta la volan si la viteze de peste 65 km/h, prin analizarea miscarilor volanului,
  • Recunoastere avansata a semnelor de circulatie si afisarea acestora pe instrumentarul de bord digital (Stop, Sens Unic, Depasirea interzisa etc.),
  • Sistemul Night Vision, care detecteaza prezenta pietonilor sau a animalelor pe timp de noapte  sau cand vizibilitatea este redusa. Sistemul actioneaza in afara razei de actiune a luminilor de drum. Imaginile in infrarosu sunt afisate pe instrumentarul de bord digital, in campul de viziune al soferului.
  • Sistem de supraveghere a unghiului mort pe distante lungi (75 metri),
  • Alerta pentru trafic spate: sistemul avertizeaza soferul cu privire la pericolele aflate in apropiere, atunci cand acesta cupleaza in marsarier.
  • Camera video de marsarier de inalta definitie cu unghi de 180° cu duza de curatare integrata.
  • Asistenta la parcare 360° cu 4 camere video de inalta definitie (fata, spate si laterale),
  • Reglarea unghiului oglinzii exterioare la cuplarea in marsarier.
  • Blocuri optice Matrix LED pentru utilizarea optimizata a puterii fazei lungi, fara a orbi vehiculele din fata sau care se apropie.  
  • Comutare automata a fazei de drum.
 Pachetul Drive Assist 2.0 (disponibil ulterior) reprezinta un nou pas catre rularea semiautonoma. Pachetul este format din regulatorul de viteza adaptiv cu functie Stop and Go (cutie de viteze automata EAT8) si sistemul de asistenta la mentinerea benzii de circulatie si ofera 2 functii noi:
  • schimbarea semi-automata a benzii de rulare, la viteze cuprinse intre 70 km/h si 180 km/h.
  • recomandari anticipate privind viteza, in functie de indicatoarele de limita de viteza.
Alte echipamente sunt disponibile pentru a facilita utilizarea de zi cu zi a noului PEUGEOT 408:
  • Acces si pornire maini libere Proximity,
  • Acces cu mainile ocupate, gratie capacului de portbagaj motorizat,
  • Parbriz incalzit in totalitate degivrabil si volan incalzit
  • Alarma perimetrica, volumetrica si anti-ridicare,
  • Frana de parcare electrica pe toate versiunile,
  • Plafon cu deschidere, echipat cu storuri.
Noul PEUGEOT 408 este echipat cu sistem de asistenta e-call:
  • Apel de urgenta E-call+ cu informatii privind numarul de pasageri si localizare, inclusiv directia vehiculului pe banda de circulatie.
EMOTIILE de lunga durata ale unei calatorii linistite: stare de bine la bord
Plasat in varful segmentului-C, noul PEUGEOT 408 ofera o gama larga de echipamente concepute pentru a te bucura din plin de placerea calatoriilor si a mobilitatii.
Scaunele fata poarta semnatura AGR (Aktion für Gesunder Rücken), eticheta care recompenseaza ergonomia si amplitudinea reglajelor scaunelor fata. Acestea pot fi echipate cu reglaje electrice cu 10 cai, cu 2 posibilitati de memorare pentru conducatorul auto si 6 cai pentru pasager, precum si cu sistem de masaj pneumatic in 8 puncte cu 5 programe diferite si cu incalzire.
Designul scaunelor a fost gandit pentru a pune in valoare calitatea materialelor selectate pentru habitaclu: mesh tehnic, alcantara, piele embosata si piele nappa colorata. Pe versiunile GT, scaunele prezinta insertii de culoare Adamite, prezenta si pe plansa de bord, panourile usilor si consola.
Intre scaunele fata, consola centrala se extinde cu o zona pentru incarcarea wireless a smartphone-ului. Restul consolei este dedicat in totalitate spatiilor de depozitare, foarte practice, cu o cotiera, doua porturi USB de tip C (incarcare/date), 2 suporturi de pahar de mari dimensiuni si diverse spatii de depozitare care ofera in total pana la 33 litri.
Spatiul din spate este generos, gratie ampatamentului lung de 2,787 m, care face din noul 408 cel mai spatios PEUGEOT pentru pasagerii din spate, acestia beneficiind de un spatiu pentru genunchi de 188 mm. Zona picioarelor ofera suficient spatiu pentru ca pasagerii sa isi poata intinde picioarele sub scaunele de pe randul 1 si sa se bucure de o libertate maxima de miscare. Designul scaunelor, precum si unghiul sezutului sunt concepute pentru a oferi pasagerilor posibilitatea de a profita la maximum de spatiul oferit, pentru un confort optim pe perioada deplasarilor.
Incepand cu nivelul de echipare Allure, noul Peugeot 408 ofera 2 porturi USB tip C in partea din spate a consolei centrale.
Noul PEUGEOT 408 ofera in dotare standard o bancheta rabatabila fractionat (60/40) echipata cu trapa de ski. Pe versiunile GT, cele doua sectiuni pot fi rabatate instant prin intermediul celor 2 comenzi ce pot fi accesate cu usurinta din portbagaj.
Noul 408 ofera un volum spatios al portbagajului. Cu scaunele spate rabatate, capacitatea de incarcare creste de la 536 la 1,611 litri (inclusiv un spatiu de depozitare de 36 litri sub covorasul portbagajului, pentru versiunile echipate cu motorizare termica). Cu bancheta spate rabatata, noul 408 poate fi incarcat cu obiecte avand o lungime de 1,89 metri.
Pentru o utilizare de zi cu zi practica, zona portbagajului este echipata cu o priza de 12V situata in partea dreapta a portbagajului, iluminat LED, plasa si curele de depozitare si carlige pentru sacose.
Capacului portbagajului este motorizat, pentru a facilita accesul cu mainile ocupate. Acesta se deschide automat:
  • Prin simpla trecere a piciorului pe sub bara de protectie,
  • Prin apasarea butonului de pe cheia telecomenzii,
  • Prin apasarea comenzii externe a hayonului,
  • Prin actionarea butonului push de pe plansa de bord.
In habitaclul noului 408, iluminatul ambiental cu LED (8 culori la alegere) localizat in spatele ecranului central difuzeaza o lumina blanda si participa la ambianta sofisticata a habitaclului. Aceeasi lumina se extinde pana la portierele usilor cu spuma, imbracate in Alcantara® sau din piese de aluminiu trase adanc, in functie de nivelul de echipare.
Temperatura si confortul acustic al noului PEUGEOT 408 sunt optimizate gratie tehnologiilor utilizate pentru designul si proiectarea geamurilor:
  • Parbrizul este in totalitate incalzit (optionala)
  • Grosimea geamurilor fata si spate a fost crescuta (3,85 mm)
  • In partea din fata, geamurile laterale sunt laminate (incepand cu nivelul de echipare Allure Pack) pentru o mai buna izolare acustica si un plus de siguranta (3,96 mm).
Sistemul de climatizare contribuie, de asemenea, la confortul termic al ocupantilor. Pasagerii de pe randul 2 beneficiaza de guri de ventilatie amplasate in partea din spate a consolei centrale.
Noul PEUGEOT 408 este echipat cu sistem AQS (Air Quality System) ce monitorizeaza constant calitatea aerului care intra in habitaclu si poate activa automat reciclarea aerului. Incepand cu nivelul de echipare GT, noul Peugeot 408 beneficiaza de Clean Cabin, un sistem de tratare a aerului care filtreaza gazele si particulele poluante. Calitatea aerului este afisata pe ecranul tactil central.
Pentru confortul sonor al pasagerilor, noul 408 este echipat cu sistemul de sunet Hi-Fi FOCAL® Premium, dezvoltat in parteneriat cu Focal, brand frantuzesc specializat in echipamente audio.
Sistemul Hi-Fi Premium FOCAL® este compus din 10 difuzoare cu tehnologii exclusive brevetate: 
  • 4 tweetere TNF cu dom din aluminiu,
  • 4 woofere cu membrana din Polyglass si suspensie TMD (Tuned Mass Damper) de 165mm,
  • 1 speaker central din Polyglass,
  • 1 subwoofer ovoid cu tehnologie tripla bobina Power Flower™.
Acestea sunt asociate cu un nou amplificator cu 12 canale de 690 W (tehnologie de clasa D) completat de procesarea audio digitala ARKAMYS.
Echipele marcilor Peugeot si Focal au gasit locatii personalizate pentru toate difuzoarele, astfel incat toti pasagerii sa se bucure de o imersiune sonora de exceptie. La bord, scena sonora este stabila si pura, vocile sunt clare si detaliate si basul este puternic si profund.
DESPRE PEUGEOT
PEUGEOT combina standardele inalte, alura si emotia cu scopul de a fi o marca generalista de top la nivel mondial. Prezenta in aproape 130 de tari, Marca a vandut peste 1 200 000 de modele in 2021. Dupa aniversarea a 211 ani de existenta, PEUGEOT a inaugurat o noua identitate de marca, cu un nou logo ce afirma personalitatea si atemporalitatea marcii. Cu o gama de vehicule de pasageri electrificata in procent de 80% si o gama de vehicule comerciale electrificata in procent de 100%, PEUGEOT isi continua cu succes tranzitia energetica. Din 2022, Peugeot va participa la Campionatul Mondial de Anduranta (WEC) cu Hypercar-ul hybrid 9X8.

Vizualizari: 2200