© 2024 Auto.ro
Pentru galeria foto completa click aici
Realizat pe platforma de segment C, comuna cu Scenic, noul model revolutioneaza standardele categoriei din punctul de vedere al confortului si al sigurantei, cu atribute demne de un monovolum. Versatilitatea si capacitatea de incarcare au progresat pentru a se adapta la exigentele tuturor intreprinzatorilor. Renault a investit masiv in sistemul de productie si a folosit la Kangoo toate inovatiile in calitate dezvoltate pentru Laguna III. Gama cuprinde doua versiuni de caroserie, Kangoo de persoane si Kangoo Express, trei nivele de putere ale motorului 1,5 dCi si patru variante de echipare. Modelul lansat in Romania s-a realizat cu obiective precise: adaptabilitate totala la exigentele tuturor intreprinzatorilor si ridicarea stachetei acestui segment de autovehicule. Noul Kangoo a fost proiectat pe platforma de segment C, care serveste si monovolumului Scenic. Aceasta este un atribut esential al noii game, stand la baza numeroaselor avantaje inedite pentru categoria sa. Confortul acustic este rezultatul folosirii acelorasi tehnologii ca pentru restul gamei Renault, iar confortul termic s-a ridicat de asemenea la nivelul automobilelor MPV – monovolumele destinate familiei. Dealtfel, chiar si plansa de bord a preluat stilul MPV in timp ce spatiile de depozitare din habitaclu insumeaza 77 de litri. Pozitia la volan caracteristica monovolumelor si levierul schimbatorului de viteze pozitionat pe plansa de bord reprezinta detalii despre ergonomia si confortul noului Kangoo: acum in gama modelului sunt disponibile, standard sau optional, echipamente ca farurile cu aprindere automata, asistenta la parcare, senzorii de ploaie, care contribuie la obtinerea unui confort dinamic unic in segment. Cresterea cu 18 centimetri a lungimii caroseriei se reflecta integral in suplimentul de spatiu creat in interior. Portbagajul de 660 litri, in configuratia cu cinci locuri a variantei pentru persoane, poate fi extins pana la 2,8 metri cubi, iar pasagerii au mai mult spatiu la dispozitie. Versiunea de marfa, Express, a beneficiat de o crestere a capacitatii de incarcare de la cei 3 metri cubi ai primei generatii la 3,50 metri cubi.
Spatiul interior largit permite acum si incarcarea unui europalet. Siguranta constituie inca un capitol la care Kangoo paraseste conditia segmentului. ESP, ABS, EBA, Isofix, pana la sase airbaguri, pretensionarea sunt termeni care alaturati astfel constituie o premiera a categoriei. Toate versiunile beneficiaza de discuri de frana la toate rotile si jante de 15 inch, franele fiind proiectate astfel incat sa asigure oprirea in 39 de metri chiar si dupa zece franari consecutive de la 100 km/h la 0 km/h! Peste 3,5 milioane de kilometri s-au parcurs in teste, de doua ori mai mult decat pentru precedentul Kangoo. Kangoo si Kangoo Express formeaza noua gama lansata in Romania, al carei pret de pornire este de 9500 euro fara TVA si 11305 euro cu TVA. Ambele versiuni dispun de cate doua variante de echipare: Authentique si Expression pentru Kangoo; Generic si Confort pentru Kangoo Express. In prezent, gama dispune de motorizarile 1,5 dCi, disponibile cu 70, 85 si 105 CP. Cu 2,3 milioane de exemplare vandute in intreaga lume incepand din 1997, prima generatie Renault Kangoo a cunoscut succesul comercial si s-a remarcat in segmentul sau in special datorita versatilitatii deosebite. Daca versiunea pentru pasageri s-a distins prin confort si spatiu, varianta Express s-a bucurat de aprecierea intreprinzatorilor datorita robustetei si capacitatilor utilitare excelente.