© 2024 Auto.ro
Avantul italienilor nu a fost stavilit nici de criza economica din ultima perioada, ei pregatind mai multe noutati pentru urmatorii trei ani.
Una dintre cele mai importante este, fara doar si poate, California, pentru care a fost pusa la punct linia de productie, astfel ca primele exemplare vor ajunge in showroom-uri in 2009.
El marcheaza inceputul erei ecologice la Ferrari, caci toate materialele din care va fi construit sunt mult mai prietenoase cu mediul inconjurator, asemenea emisiilor de 305 g/km, tot mari, dar macar in scadere de la niste valori pe care mai bine nu le trec aici.
Un rol important in reducerea emisiilor a avut si transmisia cu dublu ambreiaj (cu 7 trepte), dar si adoptarea injectiei directe de benzina.
Tot pentru 2009 este programat si F430 facelift, care va primi cutia lui California si injectia directa, iar versiunea Scuderia ar putea deveni cabrio, desi zvonul n-a fost confirmat inca pe cai oficiale.
Piesa de rezistenta va fi urmasul lui Enzo (programat pentru 2010/2011), la dezvoltarea caruia Ferrari lucreaza intens.
Prea multe informatii nu sunt disponibile la ora actuala, dar se stie ca designul se va inspira din conceptul FXX Millechili, in timp ce multe voci sustin ca italienii vor renunta la propulsorul V12 in favoarea unui V8 supraalimentat.
In 2011 va sosi 612 Scaglietii facelift, urmat imediat (sau cel tarziu dupa un an) de versiunea coupe-cabrio a lui 599 GTB Fiorano.