© 2024 Auto.ro
Dupa o serie parca interminabila cu fotografii-spion care au impanzit Internet-ul in ultima saptamana, in aceasta dupa-amiaza, constructorul de la Ingolstadt a dezvaluit primele imagini si detalii oficiale cu versiunea de serie a modelului TT Clubsport Quattro.
Atunci cand Audi a prezentat conceptul Clubsport, au fost destule voci din randul fanilor marcii chiar care spuneau ca exista sanse mici ca acesta sa intre si in productia de serie, insa acum toti se bucura ca s-au inselat.
Debutul mondial al lui Audi TT Clubsport Quattro se va produce in cadrul Worthersee Tour, cea mai mare intrunire a fanilor Audi si Volkswagen in Austria, care a inceput astazi.
Cu siguranta, privirile sunt atrase in primul rand de cockpit-ul masinii, la care se distinge parbrizul foarte inclinat cu montantii "A" aproape inexistenti si geamurile laterale oblice, care impreuna creaza o suprafata vitrata curbata similara cu parbrizele de pe motocicletele sport.
Roll-bar-urile inalte pozitionate in spatele scaunelor ii protejeaza pe ocupantii masinii chiar si in cazul unor rasturnari.
Designul partii frontale continua traditia Audi ingloband o grila uriasa de tip "single-frame", in timp ce farurile cu LED-uri folosite pe timp de zi sunt identice cu cele care se regasesc si pe alte noi modele realizate la Ingolstadt.
De asemenea, cele doua prize de aer de mari dimensiuni, despartite la jumatate de cate o grila orizontala de culoare neagra, "limba" din partea inferioara a spoilerului, care sporeste dinamica la condus a masinii, dar si linia mediana profilata care se intinde pe toata lungimea partilor laterale ale masinii si jantele din aliaj de 19 inch intregesc aspectul agresiv al noului TT Clubsport Quattro.
Audi nu dezamageste nici la interior, unde insertiile din aluminiu, scaunele sport de tip scoica si volanul sport din piele preluat de pe TT-ul normal intaresc aerul de sportivitate al speedsterului german.
Sub capota regasim propulsorul pe benzina cu 4 cilindri 2.0 turbo de 300 CP, care este cuplat la o cutie de viteze S-tronic cu dublu ambreiaj ce transmite puterea catre toate rotile prin intermediul sistemului de tractiune integrala Quattro.