© 2024 Auto.ro
aceeasi zi in care a dezvaluit noul hatchback Fiesta, Ford a dat publicitatii primele fotografii si informatii oficiale cu noul Kuga, cu trei saptamani inainte de debutul mondial, programat pentru Salonul de la Geneva.
Bazat pe conceptul Iosis X prezentat la Paris in 2006 si pe conceptul Kuga aratat anul trecut la Frankfurt, noul crossover este in sfarsit gata pentru a intra in productia de serie, urmand sa apara in show-room-uri in intreaga Europa la jumatatea acestui an.
Noul Ford Kuga se bazeaza pe platforma C-Car folosita si pe "europenele" Focus si C-Max si este disponibila atat cu tractiune fata, cat si cu tractiune integrala.
Aceasta din urma foloseste o setare Haldex si va fi oferita intr-o versiune de motorizare diesel Duratorq 2.0 TDCi, care dezvolta 136 CP si un cuplu maxim de 340 Nm/2.000 rpm. Totodata, vor mai fi disponibile si alte propulsoare, intre care si primul motor hibrid realizat de Ford.
Desi este vorba despre o compacta, noul model dispune de numeroase spatii de depozitare la interior. In acelasi timp, al doilea rand de scaune se poate plia in proportie de 60/40 si a fost conceput ca sa se rabateze complet la orizontala oferind astfel un spatiu pentru bagaje de 1.355 de litri. Cu scaunele ridicate, portbagajul are un volum de 360 de litri.
Kuga va fi oferit in doua nivele de echipare, Trend si Titanium, care ofera o gama larga de dotari, tehnologie si optiuni de personalizare.
Intre optionale amintiom vopsea metalizata, mai multe nuante pentru detaliile de interior care sa se potriveasca cu tabloul de bord si cu insertiile de pe portiere.
Kuga sta bine si la capitolul siguranta, fiind echipat cu ABS, ESP, EBD (Electronic Brakeforce Distribution) si ARM (Anti Rollover Mitigation).