© 2024 Auto.ro
Constructorul german a dat publicitatii astazi primele fotografii si detalii oficiale cu versiunea restilizata a modelului 911 Targa, care va fi prezentata in premiera mondiala la Salonul Auto de la Paris din luna octombrie, urmand a fi lansata pe piata imediat dupa show-ul francez.
Asemenea intregii game 911 revizuita, cea mai importanta noutate se regaseste sub capota. Noul Targa, care este disponibil doar cu tractiune integrala, va fi oferita in doua motorizari noi cu injectie directa.
Este vorba despre un propulsor "flat-six" de 3,6 litri care dezvolta acum cu 20 de cai-putere mai mult, ajungand la 345 CP, care duce 911 Targa la o viteza de varf de 284 km/h. Al doilea motor este de 3,8 litri si genereaza 385 CP, cu 30 de "cai"mai mult decat precedentul model, care accelereaza pana la o viteza maxima de 297 km/h.
Noile Targa 4 si Targa 4S sunt disponibile in premiera cu noua transmisie Porsche cu 7 trepte si dublu ambreiaj. Cele doua versiuni cu aceasta noua cutie de viteze accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,0 secunde (fata de 5,2 secunde cat scoate cea cu transmisie manuala), respectiv, 4,7 secunde (4,9 secunde).
Principala caracteristica a lui 911 Targa ramane acoperisul panoramic din sticla cu o suprafata de 1,54 metri patrati, care este format din doua segmente: unul care slaideaza deasupra ocupantilor masinii si haionul propriu-zis.
Noile modele 911 Targa se disting prin modificarile subtile de design care au vizat "nasul" si partea posterioara, precum si noile blocuri optice pentru rularea pe timp de zi cu becuri LED.
Asemenea modelelor cu tractiunea pe toate cele patru roti 911 Carrera 4 si 4S, Targa 4 si 4S sunt mai late in spate cu 44 mm si dispun de o tija reflectorizanta intre stopurile cu LEd-uri.