© 2024 Auto.ro
Desi francezii anuntau la sfarsitul anului trecut ca intentioneaza sa lanseze 26 de modele noi pana in 2009, lucrurile nu s-au precipitat cum ne-am fi asteptat, asta daca nu punem la socoteala lansarile noii Laguna, respectiv sosirea iminenta a primului SUV din istoria marcii, Koleos.
Acum, insa, a venit coupe-ul bazat pe Laguna, care a pastrat aproape toate elementele conceptului initial. Au ramas, deci, usile fara rame, jantele mate, LED-urile si difuzorul discret.
Gama de motorizari va avea doua premiere: un diesel in format V6, capabil de 235 CP, si o benzina cu aceeasi arhitectura si 5 cai in plus (de 3.500 cmc). Ambele vor primi cutii automate cu sase rapoarte si au destul "juice" (0-100 km/h in 7 secunde) ca sa indeplineasca sperantele mari pe care Renault le are vizavi de acest model.
Restul motorizarilor (de la 1,6 la 2 litri) vor avea patru cilindri in linie si ofera puteri cuprinse in intervalul 112-204 CP.
Pretentiile dinamice sunt sustinute si de jantele de 17 sau 18 toli, de consolele scurte/ecartamentul lat, respectiv de anuntul ca directia integrala va fi oferita si pe Coupe.
Mai multe detalii vor fi oferite la Salonul Auto de la Paris, pana atunci puteti vizita minisite-ul dedicat.
Pentru galerie foto completa dati click pe prima poza sau click aici.