Opel Omega, din nou in atentie la Ruesselsheim
- 16/09/2007
In ciuda faptului ca au deja exemplul propriului insucces in sectorul premium (precum si pe cel al lui Volkswagen, care a “reusit” sa o dea in bara cu Phaeton), cei din conducerea GM Europe – am numit aici chiar pe boss-ul Carl Peter Forster si pe CEO-ul Opel Hans Demant – si-au dat acordul pentru demararea proiectului de realizare a unui succesor pentru Omega.
Germanii au mai avut o asemenea tentativa in urma cu sapte ani, cand au prezentat spectaculosul concept Insignia (foto), insa acum se pare ca treburile sunt mai serioase ca oricand.
Pentru a mentine costurile la un nivel cat mai redus, producatorul din
Ruesselesheim doreste sa foloseasca una
din platformele tehnice deja existente in cadrul grupului
GM, un soi de sevalet pentru o caroserie desenata conform filozofiei de design Opel.
Deocamdata nu se stie inca cine va fi donatorul, insa se zvoneste deja ca in
“pole-position” ar fi Cadillac
CTS, data fiind calitatea fabricatiei si materialelor folosite de modelul american, la nivelul rivalilor europeni.
Sigur, exista sepcialisti care pot baga mana in foc ca platforma va sosi de la un model Holden, divizia australiana a lui GM, si nu prea poti sa-i contrazici: americanii nu sunt straini de aceste mutati intercontinentale,
Holden VE Commodore urmand a ajunge pe piata americana drept un
Pontiac G8, in timp ce limuzina de lux
Caprice va debarca in
China deghizata intr-un model
Buick.