© 2024 Auto.ro
In ciuda varstei respectabile, si anume noua ani, Peugeot 607 nu pare sa-si fi pierdut din popularitate, desi anumite zvonuri anunta ca ar avea loc o inlocuire cu modelul 608 in anul 2011. Pentru a raspunde mai bine noilor tendinte ale pietei si pentru a reduce din costuri, 607 se va comercializa numai in varianta diesel. Astfel se va renunta la motorul V6 de 3 litri ce dezvolta 211 CP.
Astfel, automobilul va primi numai motorizari diesel: un motor HDi de 2 litri ce dezvolta 136 CP, unul de 2,2 litri cu o putere de 170 cai si ... o surpriza.
Asadar, la sfarsitul anului 2009, Peugeot 607 va schimba motorul V6 Hdi de 2,7 litri cu unul de 3 litri, iar in loc de 204 CP, vom avea 240 cai. Acest motor in sase cilindri isi are radacinile in colaborarea Grupului PSA si Ford. Printre modelele care i-l vor adopta se numara si Jaguar XF si Citroen C6.
Multumita tehnologiei de inalta performanta, Peugeot 607 3.0 V6 HDi promite reducerea consumului de combustibil si a emisiilor CO2.
Pretul ramane totusi un mister.