Mult mai devreme decat in cazul
206/206 SW, marca franceza a lansat
versiunea combi a masinii de clasa mica
207, botezata tot SW (de la
Station Wagon).
In vanzare de luna viitoare, masina are de continuat traditia unui
predecesor care a fost, vreme de aproape patru ani,
cel mai bine comercializat break din Europa in segmentul sau.
Referitor la acest aspect,
207 SW are un target stabilit pentru
2008 (primul an de vanzari “plin”) de
98.000 de unitati, echivalent cu
18% din vanzarile totale ale modelului.
Pentru a atrage clientii de partea sa,
francezul propune o
caroserie cu 119 mm mai lunga decat cea a hatch-ului, fapt care i-a permis sa degajeze un
portbagaj cu o capacitate maxima de 428 de litri (
+188 de litri comparativ cu versiunea
hatch), ce poate fi marit considrabil multumita banchetei posterioare ce poate fi pliata astfel incat sa creeze o
suprafata plana de incarcare.
Ca si la vechiul model, 207 SW va avea o serie de
dotari de natura practica, dintre care se evidentiaza
acoperisul panoramic,
luneta cu deschidere separata de hayon si pozitionarea mai sus a locurilor din spate, astfel incat ocupantii acestora sa se bucure de un efect similar celui dintr-un
amfiteatru.
Deocamdata, 207 SW va pune la dispozitie o gama de motorizari cu doar patru reprezentante: doua propulsoare pe benzina si doua diesel.
In prima categorie baza va fi motorul de
1,4 litri si 75 CP dezvoltat impreuna cu
BMW si imperecheat cu o
transmisie manuala cu 5 trepte, deasupra caruia se va situa agregatul de
1,6 litri VTi, capabil de
120 CP (acesta va fi cuplat la o transmisie automata de tip
tiptronic). De partea cealalta, sectorul diesel va fi reprezentat de cunoscutul
1,6 litri HDi, oferit in doua trepte de putere: 90 si
110 CP.
Peugeot se asteapta ca 56% din clienti sa mizeze pe motoarele consumatoare de motorina, insa nici “benzinele” nu si-au spus ultimul cuvant: ceva mai tarziu va aparea versiunea
RC a lui 207 SW, ce va miza pe un motor de
175 CP si 240 Nm disponibili de la numai
1.600 rpm. Cool…