Peugeot vrea marca premium
- 16/06/2007
-
Tags:
Marca premium, Peugeot
In zilele astea ,Toyota poate fi un foarte bun exemplu de strategii de piata, iar Peugeot se gandeste ca ideea cu Lexus nu a fost una tocmai rea.
Ca urmare, constructorul din Hexagon ar puta sa reinvie marca Panhard, retrasa din activitatea civila in 1967.
Actualmente, marca care a dat acestei lumi prima transmisie moderna si bara Panhard produce vehicule militare, dar s-ar putea reintoarce la produse mai pacifiste daca presedintele Peugeot, Christian Streiff, o gaseste cea mai potrivita pentru planul de intrare a grupului PSA in randul celor producatoare de masini premium.
Totusi ar fi cateva probleme pentru francezi. In primul rand, aceeasi conducere incearca sa impiedice o posibila cadere in prapastie a numarului doi francez prin lansarea a nu mai putin de sase modele pana in 2010 si reducerea costurilor cu circa 30%.
Apoi, s-a dovedit ca reinvierea unor marci “antice” nu s-a dovedit de fiecare data un succes (vezi cazul Maybach); in plus, Panhard nu e tocmai un nume cunoscut.
In sfarsit, ar mai fi si problema partii tehnice, un sector unde pana si japonezii se straduiesc sa tina pasul cu germanii (si, dupa parerea multora, nu reusesc inca). Poate ne contrazice 908 maine, la Le Mans...