Peugeot vrea un brand low-cost in portofoliu
- 02/09/2008
-
Tags:
Peugeot, Talbot
Nu de putine ori Peugeot si-a anuntat intentia de a isi extinde gama si, implicit, vanzarile in anii urmatori, iar de curand au inceput sa circule zvonuri conform carora compania franceza ar putea infiinta un brand subsidiar pentru a-si atinge scopul.
Oficialii Peugeot cocheteaza cu ideea de a lansa o noua marca, aceasta urmand sa fie specializata pe vehicule low-cost. Astfel, Peugeot ar putea face economiile dorite, fara ca vanzarile sa fie afectate de vreo decizie de marketing. Ba, din contra, acestea ar putea depasi pragul de 2 milioane de unitati anual, pe care francezii si-au propus sa il treaca.
Ideea unui brand subsidiar care sa se ocupe exclusiv de fabricarea autovehiculelor ieftine pare destul de aproape de realitate, avand in vedere ca niciuna dintre marcile Grupului PSA, Peugeot si Citroen, nu pun accentul pe productia masinilor low-cost. Insa, mai realizabila pare teoria conform careia, in loc sa infiinteze o marca noua, francezii s-ar putea folosi de unul dintre brandurile deja existente in portofoliul lor. In acest moment, cel mai potrivit pentru acest rol pare Talbot, marca pe care Peugeot a cumparat-o in 1978 de la Chrysler, dar pe care a inchis-o in 1992, ca urmare a vanzarilor slabe.