© 2024 Auto.ro
Porsche a facut tot ce a putut pentru a face din Cayenne un supercar de 2,5 tone cu cinci locuri confortabile si un portbagaj cat un depozit, GTS fiind versiunea care s-a apropiat cel mai mult cu piatra de varful muntelui.
Din acel punct incolo doar un tuner consacrat mai poate face ceva, asa ca germanii de la Edo Competition au lansat un program pentru SUV-ul din Zuffenhausen despre care putem spune cu mana pe inima ca nu va trece neobservat.
Nici nu prea are cum, cu acele jante de 22 inch de culoare rosie, capota de motor bombata si calandru de camion, insa Cayenne GTS Edo Competition nu se rezuma doar la a smulge aplauze legate de impresia artistica.
Bunaoara, kit-ul de suspensie ce a coborat garda la sol cu centimetri buni si franele cu discuri de 380 mm anunta un motor cu 45 CP mai puternic decat cel de serie, supliment obtinut in urma recalibrarii ECU-ului.
Cei 450 CP rezultati catapulteaza masina pana la 100 km/h in numai 6,4 secunde, iar daca pedala din dreapta este “sudata” de podea vreme indelungata se ajunge in final si la viteza maxima de 270 km/h – aproape la fel de mare ca a unui Porsche Cayman S. Si totusi – cate diferente.