Porsche pune la dispozitia jurnalistilor un nou instrument de documentare: de acum inainte, compania posteaza informatii exclusive pe newsroom.porsche.com.
Platforma online ofera informatii de ultima ora si stiri din culisele companiei Porsche. Acestea vor fi completate de o serie de materiale multimedia (videoclipuri, slide show-uri, aplicatii) care vor putea fi descarcate, dar si de link-uri catre alte site-uri – fiecare articol devenind un mini-portal tematic. Legatura cu social media va fi foarte puternica, platforma va fi sursa principala pentru informatii noi si de arhiva pentru Porsche, in mediul online.
„Acest portal de stiri extinde prezenta online a companiei. Porsche vrea sa ofere informatii intr-un mod transparent si va face acest lucru utilizand instrumente de ultima ora”, spune Hans-Gerd Bode, Director de Comunicare la Porsche AG. „Cea mai mare valoare adaugata a platformei este data de informatiile exclusive din interiorul companiei si de marea varietate de materiale suplimentare. Pentru a comunica intr-o maniera rapida, directa si usor de inteles, ne axam pe instrumente de ultima ora si pe continut online accesibil pe mai multe platforme.”