© 2024 Auto.ro
Cele trei elemente care compun posterul Salonului Auto de la Geneva 2009 sunt: masina, culoarea rosie si inima.
Culoarea rosie exprima pasiune in lumea automobilelor, iar mainile formand o inima reprezinta atractia resimtita de vizitatori pentru Salonul International de la Geneva. Optand pentru acest simbol international de afectiune, salonul a ales sa foloseasca mai multa emotie in activitatile de promovare a editiei din 2009.
Este pentru a doua oara cand agentia Polyconsult din Berna a castigat competitia anuala pentru crearea posterului oficial al salonului. Pentru ei, ideea din spatele creatiei este urmatoarea: “Pentru multi automobilul este mai mult decat un mijloc de transport. Acesta a devenit un prieten loial care ne insoteste zilnic si de care care ne atasam de-a lungul timpului. Drept urmare, pentru multi o vizita la Salonul de la Geneva poate reprezenta inceputul unei noi relatii de iubire – foarte posibil dragoste la prima vedere. Posterul din 2009 urmareste aceasta idee si ilustreaza atasamentul emotional dintre masina si sofer, un sentiment care nu s-a schimbat nici macar in epoca iPhone si a Internetului."
Acest grafic este folosit in toate formele de comunicare nationala si internationala si este completat de logo-urile sponsorilor.