rss

Premiera mondiala a modelului ID. Conceptul 2all: masina electrica de la Volkswagen care costa sub 25.000 de euro

  1. 13/05/2023

Marca Volkswagen continua povestea de succes a masinilor sale compacte in era mobilitatii electrice si ofera o prima privire asupra unui Volkswagen complet electric ce costa sub 25.000 de euro prin modelul concept ID. 2all. Informatii initiale: tractiune fata, autonomie de pana la 450 km, caracteristici tehnice inovatoare precum Travel Assist, IQ.LIGHT sau Planificare traseu pentru autovehicule electrice si un nou limbaj al designului Volkswagen. Versiunea care va intra in productie va fi bazata pe configuratia electrica MEB Entry si este unul dintre cele zece modele electrice noi pe care Volkswagen le va lansa pana in 2026.
Thomas Schafer, CEO al Volkswagen autoturisme: "Transformam compania rapid si fundamental - cu obiectivul clar de a face din Volkswagen o adevarata Marca Adorata. ID. 2all demonstreaza unde dorim sa ducem marca. Dorim sa fim aproape de client si sa oferim tehnologie de top in combinatie cu un design fantastic. Implementam transformarea in ritm alert pentru a aduce tuturor mobilitatea electrica."
Volkswagen va prezenta versiunea pentru productie a modelului ID. 2all pentru piata europeana in 2025. Obiectivul este un pret de pornire mai mic de 25.000 de euro. 
Imelda Labbe, membra a consiliului de conducere al marcii, responsabila pentru Vanzari, Marketing si Aftersales: "Transferam virtutile tipice Volkswagen in noul univers al mobilitatii: calitate si executie de top, software exceptional si servicii digitale cu valoare adaugata reala. Ne concentram permanent asupra nevoilor si cerintelor clientilor nostri." 
Dezvoltarea modelului ID. 2all este bazata pe cea mai recenta etapa evolutiva a configuratiei electrice (MEB). Kai Grunitz, membru al consiliului de conducere al marcii, responsabil cu dezvoltarea tehnica: "Modelul ID. 2all va fi primul autovehicul MEB cu tractiune fata. Exploatam flexibilitatea uriasa oferita de configuratia noastra electrica (MEB) si vom stabili noi standarde in ceea ce priveste tehnologia si utilitatea cotidiana prin configuratia electrica MEB Entry." 
Datorita platformei MEB Entry imbunatatite, modelul ID. 2all este echipat cu o propulsie, baterie si tehnologie de incarcare deosebit de eficiente. Are un motor de propulsie electrica puternic, ce ofera 166 kW/226 CP si va dispune de o autonomie calculata conform WLTP de pana la 450 de kilometri.
Din nou, Volkswagen se concentreaza si mai mult pe design. Andreas Mindt, director de design la Volkswagen autoturisme: "Modelul ID. 2all ofera o avanpremiera a noului limbaj de design al Volkswagen, care se bazeaza pe cei trei piloni: stabilitate, simpatie si entuziasm."
Design exterior: chip prietenos, foarte dinamic si noul stalp C specific
Un element al acestui nou limbaj de design este constructia stalpului C, dezvoltat pentru primul Golf. ID. 2all este primul Volkswagen cu o noua interpretare a acestei caracteristici. Alte caracteristici ale designului acestui model concept includ o caroserie cu o postura clara si puternica pe roti, un chip prietenos, o portie buna de dinamism si eleganta atemporala. 
Design interior: aspect spatios, de inalta calitate, operare simpla, intuitiva
Si interiorul are linii clare si este caracterizat printr-un aspect de inalta calitate, un sistem Infotainment a carui operare este intuitiva, cu reglare clasica a volumului audio si un panou separat de operare pentru climatizare. Volumul de depozitare este generos, cuprins intre 490-1.330 de litri, o valoare ce o depaseste pe cea oferita de clase superioare de autovehicule. 
Ofensiva electrica accelerata: zece modele electrice noi pana in 2026
Versiunea pentru productie a modelului ID. 2all este una dintre cele zece versiuni electrice noi care urmeaza sa fie lansate de Volkswagen pana in 2026. Doar anul acesta vom vedea prezentarea noului ID.3, a modelului ID. Buzz cu ampatament lung si a modelului ID.7. Va urma un SUV electric compact in 2026 si, in ciuda tuturor provocarilor, Volkswagen lucreaza si la o masina electrica cu un pret de sub 20.000 de euro. Astfel, producatorul de autovehicule va detine cea mai larga gama de autovehicule electrice comparativ cu competitorii sai, iar compania urmareste sa obtina o cota de piata de pentru masini electrice de 80% in Europa. Volkswagen autoturisme si-a bazat anterior calculele pe o cota de 70%.

Vizualizari: 967