Multe masini scumpe si rapide vor fi studiate anul acesta de
VIP-urile invitate la
Salonul Auto de la Paris, insa pentru noi, oamenii obisnuiti, mai importante vor fi premierele unor
modele a caror achizitie nu presupune vanzarea unui rinchi.
Printre acestea se va afla si noul
Opel Astra, coloana vertebrala a vanzarilor constructorului din
Ruesselsheim, ce va avea un varf de gama cel putin la fel de intersant ca actualul
OPC. Iata ultimele detalii...
Imaginata aici intr-o randare pe computer foarte reusita – multumim,
AutoExpress –, “ghiuleaua” lui Opel va ajunge in
dealership-uri undeva in 2010, moment in care va avea de infruntat doi dintre cei mai puternici concurenti ai segmentului:
Ford Focus ST si
VW Golf GTI.
Pe acestia ii va intampina cu o atitudine de bataus, pusa in valoare de un
bodykit cu jante de 19 inch si praguri evazate, plus un interior din care se vor remarca scaunele si volanul sport sau multitudinea de ornamente cromate.
In caz ca “vorba” nu este suficienta, OPC va trece la fapte: inginerii germani se pregatesc sa inlocuiasca actualul motor turbo de doi litri si 240 CP cu un agregat mai mic, de 1,8 litri – in scopul reducerii emiisilor de noxe –, dar care va fi cel putin la fel de puternic.
Se spune deja ca masina va ajunge la 100 km/h in putin peste sase secunde si ca va atinge o viteza maxima de 240 km/h. Asta ii va garanta cu siguranta un loc in elita
hot-hatch-urilor de
clasa compacta... ceea ce nu credem ca vom putea spune si despre presupusa versiune OPC
diesel, oricat de spectaculos ar fi rezultatul final.
Intelegeti odata – in afara exceptiilor care confirma regula, “sport” si “diesel” nu fac casa buna niciodata...