Moda asa-ziselor concepte carora nu le mai trebuie decat modificari neinsemnate pentru a deveni modele de serie pare sa prinda foarte bine la Peugeot, francezii urmand sa lanseze la Geneva un ultim sol inaintea sosirii lui 207 SW.
Numit
207 SW Outdoor Concept, masina te invita sa nu te gandesti la altceva decat la
vacante, gratare si aer curat.
Designul masinii transpira prin toti porii
aer de mare si surf,
fluiditatea profilului, cu acele
geamuri laterale ce parca curg catre portbagajul dominat de
stopurile cu aspect de scoica accentuand din plin sentimentul. Francezii nu au uitat sa incorporeze cateva
detalii cheie pe acest
break sportiv, cum ar fi
masca preluata de la 207, cu acele faruri interminabile, si forma celui de-
al treilea geam lateral, care aduce aminte de modelele
407 SW si
1007.
Oarecum in plus sunt acele mulaje vopsite intr-un soi de
albastru cromat, care imbraca
bosajele si pragurile lui SW Outdoor: desi, fara indoiala, sunt spectaculoase, ele imita
elementele de protectie intalnite la
tot-teren-uri sau
cross-over-e, fara prea mare legatura cu
tematica sportiva acestui
concept.
Aspectul este valabil si pentru acel
scut spate, ce nu reuseste decat sa distraga atentia de la
bumper-ul finisat ca o piatra de marmura.
Daca de afara nu l-ai remarcat, o vei face cu siguranta odata ajunsi inauntru:
acoperisul din sticla panoramica creeaza o atmosfera in care primele cuvinte care iti vin pe buze graviteaza in jurul lui „
liber”.
Ideea este continuata de mai toate
componentele habitaclului:
bordul si
consola centrala sunt vopsite intr-o culoare deschisa,
scaunele si panourile usilor sunt tapitate in
matase de parasuta, in timp ce
cusaturile portocalii isi vor arata secretele pe timpul noptii:
vopseaua este fosforescenta.
Cei din
Hexagon nu au omis insa
latura practica a masinii: daca esti un tip care de obicei exagereaza cu
numarul bagajelor, vei multumi Cerului pentru
bancheta spate rabatabila complet in podea pentru a crea o
suprafata perfect plana.
Dat fiind faptul ca SW Outdoor este un concept si nu prea,
Peugeot nu s-a mai complicat in ceea ce priveste
motorizarea masinii: break-ul este echipat cu
propulosrul 1,6 HDi, capabil de
110 CP si
240 Nm (
260 cu functia overboost), suficient de economic astfel incat
calatoria cu iz de parfum frantuzesc sa nu fie sincopata de opriri dese pe la
statiile de realimentare...