© 2024 Auto.ro
Fata de caderea pietei de SUV-uri din Statele Unite - care a inregistrat un minus de 50% de-a lungul anului trecut -, Land Rover se poate declara multumit privind vanzarile modelelor Range Rover, care nu s-au diminuat decat cu 17,8%.
Probabil, acesta este si unul din motivele principale pentru care britanicii au ales Salonul Auto de la New York drept loc de prezentare a versiunii cu facelift, ce va avea sub capota un motor pe gustul yankeilor: noul V8 de cinci litri al lui Jaguar.
Schimbarile la nivelul designului exterior nu vor fi atat de evidente, insa artistii lui Land Rover au motivele lor: la urma-urmei, prototipul LRX va deveni noul port-stindard estetic al marcii in momentul in care va intra in serie.
Mai mult decat atat, se zvoneste ca el va fi botezat tot cu titulatura Range Rover, urmand a constitui o versiune cu trei usi - coupe, deh - a navei-amiral. Ceea ce ne face sa ne intrebam: de ce nu l-au produs niciodata pe Stormer?