© 2024 Auto.ro
In cadrul testului de compensare frontala, protectia manechinelor care reprezinta anantomiile copiilor de 6 ani si 10 ani a fost buna sau adecvata, cu exceptia gatului manechinului de 10 ani, a carui protectie a fost evaluata ca fiind marginala, bazata pe citiri ale tensiunii musculare in zona gatului. In impactul cu bariera laterala, protectia a fost buna pentru toate zonele corpului critice ale ambelor manechine. Airbagul pasagerului din fata poate fi dezactivat pentru a permite utilizarea unui sistem de siguranta pentru copii orientat spre spate in acea pozitie de sedere. Cu privire la starea airbag-ului sunt furnizate soferilor informatii clare, iar sistemul a fost recompensat. Toate tipurile de retinere pentru care a fost proiectat Velar ar putea fi instalate si asezate corespunzator in masina.
Total 41,8 Pts / 85%
Protectia pietonilor
Protectia oferita capului unui pieton lovit a fost predominant buna sau adecvata pe cea mai mare parte a suprafetei capotei, cu unele rezultate slabe inregistrate pe stalpii rigizi ai parbrizului. Bara de protectie a asigurat o buna protectie a picioarelor pietonilor, in timp ce protectia zonelor pelvisului a fost medie, inregistrandu-se rezultate bune si slabe. Sistemul autonom de franare de urgenta poate detecta pietonii si, in cadrul testelor acestei functionalitati, a avut rezultate bune, marcand puncte maxime cu coliziuni evitate sau atenuate in toate scenariile de testare.
Total 31,3 Pts / 74%
Sistemele de asistare de siguranta
Testele sistemului autonom de franare de urgenta la viteze pe autostrada au demonstrat performante bune, cu ciocniri evitate sau atenuate in toate incercarile. Reminder-ul cuplarii centurii de siguranta este un echipament oferit standard pentru scaunele din fata si spate, precum si un sistem de avertizare a vitezei setat de sofer si un sistem de avertizare la pornire.
Total 8,7 Pts / 72%