rss

Real deal: Subaru STI Spec C

  1. 02/05/2008
  2. Tags: Impreza sti, Lancer evo mr, Spec c

Aproape toti cei care au pus mana pe noul Subaru Impreza STI si au dat cateva ture de circuit au ajuns la concluzia ca modelul a ramas un produs de exceptie, insa parca nu la fel de hardcore ca odinioara. Ruliul exagerat a fost poate cel mai criticat aspect al super-hatch-ului nipon, o bila neagra care este insa gata sa fie trimisa in buzunar de Spec C, un STI dedicat clientilor pentru care pilotajul este a doua religie.

Spec C nu va avea insa doar un set de suspensii mai rigide, ci si o masa totala mai mica cu 70 kg, ceea ce inseamna ca, la gol, masina va cantari in jur de 1.400 kg.

Cum au ajuns aici? Ei bine, capota motorului a fost inlocuita cu una confectionata din aluminiu, plafonul a fost modificat pentru a avea o greutate mai mica, geamurile masinii au fost subtiate, rezervorul masinii a fost micsorat (aveti grija la calatoriile lungi), iar bateria de 12V a lasat locul uneia mai compacte.

Mai mult decat atat, sursele din cadrul companiei dau ca sigura si o crestere de putere a motorului turbo de 2,5 litri, astfel incat masina sa nu ramana in urma viitorului Lancer Evo MR.

Apropo de motorul de 2,5 litri turbo: cat de curand, el va lua loc si sub capota lui Legacy, mai precis in dotarea versiunii S402 cu care Subaru vrea sa atina calea celor mai rapide versiuni ale trio-ului german BMW Seria 3-Mercedes C-Klasse-Audi A4. Banzai!

Vizualizari: 1268