© 2025 Auto.ro
In ultimii ani, piata prestarilor
de servicii din Romania devine tot mai dinamica si competitiva. Trendul
ascendent determina jucatorii sa gaseasca permanent metode de a se distinge de
competitie si a prevedea noile nevoi ale clientilor.
De multe ori, companiile se axeza pe
imbunatatirea serviciilor existente sau cautarea metodelor alternative de a
gasi produse si servicii conexe cu care si-ar putea surprinde clientii. Daca
pana acum sintagma „era clientului”
a ramas utilizata doar la nivel declarativ, acum devine evidenta necesitatea de
a o pune in aplicare si pentru romani.
Badsi a observat necesitatea de a
oferi servicii auto de o calitate
ireprosabila, bazandu-se in schimb pe valoarea adaugata pe care o poate
aduce clientului prin factorul uman, prin atitudinea consilierilor fata de client
si crearea unui mediu placut.
Compania a ramas cunoscuta
publicului larg ca fiind cel mai important dealer
Nissan, avand 22 de ani de experienta ca service autorizat si importator unic Nissan in Romania si Moldova pana la incheierea aliantei
Renault-Nissan.
Experienta s-a
acumulat, intre timp Badsi a devenit service multimarca, iar schimbul de
generatii a adus odata cu el simplitatea
si dinamismul actiunilor. Pentru
client, evolutia s-a materializat in crearea unei relatii mai sincere si mai
transparente cu consilierii, bazate pe comunicare si sfaturi utile pe care
le-ai acorda oricarui prieten.
Transformarea treptata s-a distins
in ultimul an pe piata de servisare auto printr-o campanie Badsi de usoara
transformare a imaginii, care sa coincida cu valorile companiei si sa ofere
valoare adaugata clientului prin experienta personalizata pe care o are in
service, prin apropierea de acesta si crearea unei relatii bazate pe
sinceritate.
Obsesia pentru nevoile clientului a imbracat o forma profesionista prin incercarea de a face orice pentru a
multumi clientul si a primi recomandarea fiecaruia. Practic, ce tactica de
comunicare de marketing ar putea fi mai eficienta decat recomandarea sincera a
unui cunoscut care a trait o experienta foarte placuta in service si a fost
tratat mai bine decat se astepta?
Pentru a putea face orice pentru
client, fiecare companie incearca sa prevada nevoile acestuia, sa ii poata
oferi orice ar avea nevoie simplu,
eficient, la un click distanta. Aceasta metoda de apropiere de client a
fost folosita si de Badsi prin cel mai vizibil pas al acestei pozitionari pe
piata: un nou site Badsi.ro, care pune in valoare acest mod de a gandi altfel
apropierea de client.
Site-ul Badsi.ro a fost gandit „altfel”, asa incat clientul sa poata apela
rapid la tehnologia de varf pentru a economisi
timp – serviciul de preluare-predare auto de la domiciliu, posibilitatea de
a vizualiza masina pe rampa printr-un singur click, chiar din propriul fotoliu,
oferirea informatiilor cele mai simple, utile, care acorda posibilitatea de a
solicita de pe orice pagina serviciul dorit.