Am constatat ca
noul Clio Symbol are aceleasi calitati de baza, dar ca designul, de aceasta data, este unul mai... prietenos.
Intre timp au aparut alte informatii despre compacta de
4,26 m lungime. Cu un
ampatament de 2,47 m, ea va avea un habitaclu destul de mare, la care se va adauga
portbagajul de 506 litri.
Gama de motorizari va consta din
sase propulsoare, acestea urmand sa echipeze Clio Symbol
in functie de anumite zone geografice.
Agregatul de baza, in unele tari, va fi cel de
1,4 litri cu 75 CP, in timp ce in altele, cu fiscalitate mai restrictiva, “balul” va fi deschis de motorul de
1,2 litri, la fel de potent.
Cel mai puternic propulsor de 1.400 cmc va avea 98 de cai, iar peste el va fi pozitionat “regele” benzinelor:
1,6 litri si 105 CP.
Fanii motoarelor diesel vor fi deserviti de acelasi
1.5 dCi, prezent pe multe modele Renault si nu numai, in doua trepte de putere, adica
65 sau 85 CP.
Versiunea mai puternica va consuma in medie doar 4,3 litri/100 km, in timp ce emisiile de noxe vor fi de doar 116 g/km.
Noul Clio Symbol va fi construit tot in Turcia, in aceeasi fabrica ca si modelul precedent.
El va fi lansat in mai toate tarile europene in intervalul septembrie-noiembrie si tot atunci vor fi comunicate preturile.