S(3)teroizi de la MTM
- 14/02/2007
-
Tags:
Audi s3 mtm
In mod normal, nu ai mai avea ce cere de la un Audi S3. Motor turbo de 265 CP, tractiune integrala si un look dupa care sa mori, toate legate intr-un pachet de nervi care odata se numea, simplu, A3.
Exista insa unii tuneri care nu “iarta” nici atunci cand trebuie sa modifice tuningul altora. MTM este unul dintre ei, iar ultima lor creatie pune in pericol chiar si supermatia inca nenascutului RS3.
Nici pe viraje nu ai avea mai multe sanse: dincolo de tractiunea integrala, MTM S3 poate frana mult mai tarziu decat multe masini sport cu pretentii multumita unui sistem de franare care, ca si motorul, are trei stagii de modificari.
Primul presupune existenta pe puntea fata a unor discuri semiperforate de 330x32 mm, in tandem cu etrieri cu opt pistonase. Ele sunt suficient de performante incat sa satisfaca curajul oricarui sofer, dar nu neaparat soferii cumpara un asemenea S3.
Ca urmare, MTM a pregatit un al doilea stagiu, pentru pilotii ocazionali, ce pune la dispozitie discuri ventilate de 356x34 mm.
Insa cei pentru care pista e biroul de servici pot alege cel mai performant pachet dintre toate, la care etrierii trebuie sa actioneze asupra unor discuri semiperforate de 380x34 mm, despre care tunerul spune ca le va aduce aminte cat adevar sta in maxima „cursele se castiga cu ajutorul franelor”.
Unul din rarele cazuri in care credem fara a vedea...