Tunerii americani sunt atat de indragostiti de
pony-car-ul lui
Ford, incat in fiecare luna asistam la eliberearea a cel putin doua-trei
Mustang-uri modificate pe highway-urile din Lumea Noua.
Cei de la
Saleen au dorit insa cu tot dinadinsul sa iasa in evidenta cu o dubla-premiera, cele doua noi produse –
H302 si
H302SC – fiind dedicate celor care apreciaza mai mult legenda ce invaluie acest coupe (H vine de la
“Heritage”).
Iar 302 vine de la capacitatea cilindrica a motoului in inch cubi, ceea ce inseamna ca V8-ul montat pe ambele masini are aproape cinci litri cilindree, suficient pentru ca, in forma sa aspirata (rezervata pentru H302) sa dezvolte 390 CP.
Cei ce-si doresc insa ceva mai multa adrenalina pot alege versiunea SC, cea echipata cu o varianta supraalimentata a 302-ului ce trimite catre rotile posterioare nu mai putin de 580 CP si un cuplu de 712 Nm.
Oricare ar fi insa optiunea clientilor, ei trebuie sa mai stie ca masina lor va avea o cutie de viteze manuala cu sase trepte, un sistem de franare cu discuri perforate de 356 mm diametru (actionate de trieri cu patru pistonase), jante din aliaj de 19 inch (optional cromate pe H302) si un program special de tuning al suspensiei, numit
Saleen Racecraft.
Fiecare din cele doua modele va fi produs intr-o serie limitata de exemplare – 500 de unitati pentru
H302, respectiv 200 de unitati pentru
H302SC – cel mai ieftin dintre ele urmand a costa 56.999 de $, in timp ce bolidul cu 580 CP va va scoate din buzunare 74.999 de $. Un chilipir...