© 2024 Auto.ro
Cu lansari in istoria recenta precum C6 sau, mai nou, C5, Citroen a demonstrat in mod evident pozitionarea in cadrul ierarhiei grupului PSA, insa planul de restructurare a imaginii de marca se afla de-abia la inceput.
In viitor, constructorul francez practic se va reinventa, schimbarile de substanta urmand a debuta chiar cu logo-ul celor doua "V"-uri inversate.
Acestea au colturile ceva mai rotunjite si sunt insotite de termenul "Citroen" scris cu font diferit, retusurile fiind parte a aniversarii a noua decenii de la infiintarea companiei. Acesta este insa doar varful iceberg-ului: pana in 2013, francezii vor ridica peste tot in lume o serie de showroom-uri moderne, ce vor fi populate cu o noua linie de modele din care va face parte si interesanta gama "DS".
Primul contact cu reprezentantii sai il vom lua la Geneva, acolo unde Citroen a programat debutul lui DS3, dupa care vom face cunostinta atat cu DS4, cat si cu DS5 (ultimul fiind bazat pe spectaculosul concept Hypnos).
De mentionat ca linia de modele DS nu va inlocui masini precum C3 sau C4, ci se va vinde alaturi de ele cam in acelasi mod in care autoturismele Lexus completeaza existenta celor cu logo-ul Toyota.