rss

Schite oficiale cu Audi A1!

  1. 26/07/2007
  2. Tags: A1, Audi
Cumva, baietii de la Car Magazine au pus mana pe desenele oficiale cu masina care va deveni cel mai mic membru al gamei de modele Audi si unul dintre cei mai periculosi adversari ai lui Mini in sectorul premium al acestei clase.

Masina va fi prezentata abia in 2009, dar pana atunci iata cateva date importante despre ea.

In primul rand, A1 va avea cel putin patru versiuni de caroseriehatchback cu trei sau cinci usi, coupe cu doua usi si cabrio – astfel incat il va ataca pe Mini pe toate fronturile si va fi pe gustul aproape oricarui membru al multimii ce considera Audi drept o marca “cool”.

In al doilea rand, desi schitele nu au aratat si nu vor arata niciodata forma finala a unei masini, am putea totusi paria pe faptul ca mititelul din Ingolstadt va merge pe mana unui design high-tech cu puternice accente sportive, contracarand curentul retro al adversarului sau cu un profil aerodinamic si ceva “muschi” in zonele esentiale ale caroseriei.

Iar agresivitatea nu va fi de forma: A1 va fi oferit si cu sistemul de tractiune integrala quattro si se zvoneste deja ca trebuie sa ne pregatim pentru o varianta extrem de picanta, ce va fi probabil botezata S1.

Potrivit celor de la Car Magazine, aceasta ar urma sa tina prizonier sub capota celebrul motor de doi litri supraalimentat de pe Golf GTi, capabil de 200 CP.

Cei pentru care forma bate functia vor avea insa la dispozitie si motoare mai pacifiste, gama pe benzina urmand a include mai multe ageregate de provenienta VW, cu puteri cuprinse intre 65 si 170 CP.

Totusi, fiind un mini, A1 va trebui sa dovedeasca si un puternic simt civic in ceea ce priveste consumul de combustibil, astfel incat masina va putea fi dotata si cu diverse propulsii pe motorina (variante ale unui motor de 1,6 litri), desfasurate pe un interval de putere cu limitele la 75 CP si 130 CP.

Ca si Mini, A1 nu va fi deloc ieftin, urmand sa aiba un pret de pornire de 16.000 de euro; totusi, asta nu a impiedicat conducerea Audi sa stabileasca un target de vanzari de 100.000 de unitati pe an incepand cu 2010. La o adica, daca BMW are succes cu un concept vechi de aproape 50 de ani, de ce n-ar avea si Audi cu unul din secolul XXI… in secolul XXI?

Sursa: www.carmagazine.co.uk
Vizualizari: 980