© 2024 Auto.ro
Noua generatie Mercedes E-Klasse, pregatita sa debuteze la Salonul Auto de la Geneva din martie anul viitor, a fost surprinsa in timpul testelor cu minimum de camuflaj.
Dungile de banda adeziva nu au putut asadar masca un design ce face o punte destul de evidenta intre liniile lui C-Klasse si cele ale lui S-Klasse, vizibil inclusiv la nivelul farurilor si calandrului.
Restilizarea este mai evidenta in spate, unde panta lina descrisa de luneta si designul cu tenta de coupe al stalpului C fac istorie din linia clasica de sedan, traditionala ultimelor generatii E-Klasse.
Noul stil, desi inovativ, ar trebui sa pastreze stilul cu care E-Klasse si-a obisnuit clientii loiali, marind in acelasi timp sansele de convingere a consumatorilor mai tineri.
Din punct de vedere tehnic, alaturi de membrii obisnuiti ai gamei de motorizari – propulsoare V6 si V8, diesel sau pe benzina –, E-Klasse va oferi si cateva optiuni “nature-friendly”, precum dieselul Bluetec (asteptat sa dea marea lovitura pe piata americana) si, ceva mai tarziu, sistemul de propulsie hibrid.
In plus, AMG isi va baga nasul ca de obicei in “afacerile” lui Mercedes, urmand a dezvolta un nou E 63 AMG cu si mai multi cai putere sub capota (se vorbeste deja de vreo 550 CP).