© 2024 Auto.ro
Dupa o buna perioada in care si-a facut de cap de unul singur in nisa SUV-urilor compacte premium, actualul X3 se vede brusc incoltit din toate partile de adversari care mai de care mai pregatiti sa ii fure coroana, in mod evident cei mai puternici fiind Audi Q5 si Mercedes GLK.
Fratele mai mic al lui X5 va trebui insa sa indure nemilosul asalt doar pana in 2010, cand va preda stafeta unei noi generatii recent surprinsa (din nou) in timpul testelor de camerele fotografilor-spioni.
Desi mascata de caroseria unui Serie 3 combi, tehnica noului X3 nu a putut pacali nici macar ochii novicilor din cauza gardei la sol evident mai mari si a dimensiunilor masinii apropiate de cele ale actualului model.
Nou va fi insa designul si mai precis abordarea stilistica a discipolilor lui Chris Bangle, zvonurile in aceasta privinta indicand spre o suma importanta de elemente preluate de la senzationalul concept CS. Acestea se vor remarca in special in partea frontala, acolo unde X3 va arbora un calandru de mari dimensiuni si o pereche de faruri mai proeminente, dar in rest proportiile masinii vor ramane in mare masura aceleasi.
Si mai serioase vor fi modificarile aduse interiorului, BMW luand in serios criticile cu privire la calitatea indoilenica a materialelor, mai ales ca rivalii sai au primit recenzii favorabile in acest sens. Asadar, plastice de calitate sensibil mai buna si finisaje mai atent lucrate pentru cel mai mic SUV al companiei din Munchen, care va fi fabricat, ca si X5 sau X6, la uzina Spartanburg din SUA.
Cat despre motorizari, asteptati-va ca top modelul sa fie echipat cu propulsorul twin-turbo de trei litri de pe 335i, in timp ce adeptii eficientei vor fi invitati sa arunce un ochi pe fisa tehnica a noului turbodiesel de doi litri si 204 CP, al carui consum de combustibil nu va fi concurat decat de o viitoare versiune cu propulsie hibrida.