Nici macar negura noptii nu ii poate salva pe cei ce testeaza in secret tot soiul de masini ce vor apare in viitorul mai mult sau mai putin apropiat, fotografii-spioni gasindu-si cu iscusinta “victimele” si imortalizandu-le in format electronic pe card-urile aparatelor.
Este si cazul noului Seat Ibiza, o masina programata pentru vara anului viitor si prima care va etala noua directie de design anuntata de conceptul Tribu.
Asta inseamna ca ca, cel putin din fata, s-ar putea sa nu o mai recunoasteti (sau sa o recunoasteti imediat), pe masura ce liniile a la
Volkswagen vor face loc unei
grile trapezoidale cu iz revolutionar, unor faruri trasate respectand aceeasi tema si unui bumper mult mai agresiv.
Dinamismul viitorului
Ibiza va fi exprimat si de linia mediana inalta, ce urmareste traseul geamurilor laterale pana in spate, acolo undeva incepe regatul unui posterior destul de comun, cu stopurile plasate in colturi si cu o
usa de portbagaj ce va arata destul de obez.
Aceasta va fi insa doar o impresie superficiala, dat fiind faptul ca spaniolul se va putea baza pe o
gama de motorizari destul de
puternica, din care se vor remarca, evident, propulsoarele rezervate versiunilor
FR si
Cupra: cele de 150 CP si
180 CP pe benzina, respectiv cele de 130 CP si
160 CP diesel.
Daca nu aveti insa sportul cu motor printre pasiuni, veti putea oricand alege unul din agregatele plasate catre baza paletei, acolo unde veti gasi agregate pe benzina de 70 si 110 CP, precum si “motorine” de 70, 80 si 110 CP.