© 2024 Auto.ro
Din aprilie, cand cei doi producatori au anuntat ca lucreaza la acest proiect, asteptam sa vedem cum va arata coupe-ul minune, vazut de unii drept reincarnarea celebrului Corolla AE86 sau “hachiroku”.
Colaborarea s-a impartit in felul urmator: Toyota este responsabil de designul masinii, in timp ce Subaru furnizeaza tehnologia de sub “fusta”, care, spre bucuria multora, este construita in jurul celebrelor propulsoare boxer.
Acestea vor fi atat aspirate, cat si supraalimentate pentru varful de gama, care, se pare, va renunta si la tractiunea spate a modelului de baza in favoarea celei integrale, evident tot Subaru.
Versiunea aspirata va avea aproximativ 220 CP, cea turbo va trece de bariera celor 300 de cai, iar pe langa transmisia manuala cu sase rapoarte va fi disponbila si un automata.
Cele doua coupe-uri - pe langa faptul ca Toyota, se aude, va fi vandut doar in Japonia - vor fi diferentiate prin pret si performante.
Ele urmeaza sa fie lansate spre sfarsitul lui 2010 sau la inceputul lui 2011.