© 2024 Auto.ro
In drumul catre schimbarea completa la fata, marele SUV de lux trece prin operatiune de facelift dupa operatiune de facelift, cea programata in acest an sosind la nici trei ani dupa precedenta.
De data aceasta insa, lucrurile vor fi ceva mai serioase.
Un nou set de fotografii "indecente" au dezvaluit, de exemplu, prezenta unor faruri de ceata noi, integrate in bara de protectie fata, precum si a unor blocuri optice pentru luminile stop cu design schimbat. Apoi, din cate se pare, farurile de zi vor beneficia de pe urma tehnologiei LED, insa schimbarile cu adevarat importante se vor petrece in plan tehnic.
Si asta pentru ca Range Rover facelift va propune o gama de motorizari aproape complet noua, in care rol de vedete vor juca, evident, noile motoare V8 pe benzina cu injectie directa.
Pe de alta parte, nu e mai putin adevarat ca grosul vanzarilor va sta pe "spinarea" agregatelor diesel, unde vom avea un nou venit interesant: un V6 twin-turbo de trei litri, 275 CP si 600 Nm, intrat si in dotarea lui Jaguar XF.
Schimbarile ar trebui sa tina in carti nava-amiral al lui Land Rover pana in 2011, cand noul model isi va face debutul pe scena industriei auto.
Mai usor si mai eficient decat uriasul din zilele noastre, viitorul "Rangie" va avea un design foarte apropiat conceptului LRX, pe care l-am putut admira anul trecut la Salonul Auto de la Detroit.