© 2024 Auto.ro
Coreenii sunt decisi sa arate lumii ca tot ceea ce fac companiile de prestigiu din Europa poate fi realizat de ei mai bine, iar Hyundai e urmatorul “la aparat” cu Portico – un crossover ce va incerca sa puncteze greselile pe care Mercedes le-a facut cu R-Klasse.
Masina va debuta anul viitor pe piata americana, nu inainte insa ca noi sa analizam inca un set de fotografii "indecente".
Spre deosebire de celelalte dati, paparazzi industriei auto au reusit de data aceasta sa o surprinda cu aproape intreg camuflajul indepartat de pe caroserie. Asta ne-a permis sa constatam ca Hyundai, in ciuda dimensiunilor apreciabile a lui Portico, va merge pe mana unui design sportiv.
Jantele in forma de stea sunt un bun punct de sprijin al teoriei, insa o dovada si mai clara este furnizata de plafonul a la Audi Q7, ce se apleaca si se arcuieste puternic pe masura ce se apropie de posteriorul bombat, dominat de prezenta unui eleron discret.
Totusi, atuul principal al lui Portico va fi spatiul interior vast, ce va permite instalarea a doua randuri de scaune in spatele soferului si pasagerului din dreapta sa.
Ca si in R-Klasse, maximum sase insi vor putea lua loc in crossover-ul Hyundai, ce vor fi dusi catre destinatie in maximum de confort si rapiditate. De ultimul deziderat se va ocupa o gama de motoare in care mezin va fi un 3,3 litri V6 de circa 240 CP; deasupra sa se va situa un V6 de 3,8 litri, anuntat cu 280 CP, ce va fi cuplat la o transmisie automata cu sase trepte.
Portico va oferi clientilor posibilitatea de a opta pentru un tren de rulare cu tractiune fata sau integrala permanenta, ambele versiuni urmand a fi construite la o uzina din Coreea incepand din al treilea trimestru al anului viitor.