Succesorul lui Enzo va avea 900 CP?
- 22/09/2007
La o judecata mai superficiala, am spune ca e putin probabil, date fiind viitoarele reguli de restrictie a emisiilor de noxe (extrem de dure pentru aproape toti producatorii europeni de modele sport), insa asta s-ar puta intampla daca Ferrari si-ar pune la punct noua startegie privind constructia viitoarelor supercar-uri.
Mai precis, dezvoltarea unor masini mai mici, mai usoare, propulsate de motoare cu cilindree redusa, eventual supraalimentate.
O idee asupra tendintelor ce vor fi impuse de catre cele mai inalte foruri ale conducerii din
Maranello a fost deja “formulata” de ineditul concept
Millechili, o masina despre care se spune ca va ajunge pe sosele, intr-o forma sau alta, ca urmas al lui
Enzo. Si mai interesant este faptul ca italienii se pregatesc sa renunte la legendara configuratie
V12 in favoarea uneia
V8 mai mica, dar dublu supraalimentata (remember F40?).
Asta nu ar insemna insa o diminuare a potentialului hipersportiv al masinii; dimpotriva, o sursa destul de sigura din cadrul companiei a declarat ca, pentru a nu ramane in urma unor masini precum
Bugatti Veyron sau
Koenigsegg CCX, urmasul lui Enzo va dezvolta nu mai putin de
900 CP!
Daca mai punem la socoteala si greutatea foarte mica pe care o anunta masina, probabil ca, in aceste momente, am putea vorbi de noul detinator al recordului mondial de viteza. Ceea ce nu era chiar imperios necesar...