Unul dintre cei mai importanti tuneri neoficiali ai grupului
VAG (daca nu cel mai important) vrea sa dovedeasca ca puterea nu este totul intr-un joc de-a soarecele si pisica cu pelicula de asfalt.
Pe un drum virajat manevrabilitatea devine cruciala, iar
Abt este constient de asta si o dovedeste odata cu lansarea unor noi
sisteme de amortizare, numite
ISC.
ISC vine de la
Intelligent Suspension Control si presupune existenta unor
amortizoare speciale, care identifica conditiile de drum din momentul rularii, adaptandu-se la
stilul de condus al celui de la volan si schimbandu-si setarile (daca e cazul) in cateva fractiuni de secunda.
Pe piata exista multe amortizoare care pot executa actiuni similare, dar cele produse de
Abt si un avantaj major: nu au nevoie de
control electronic.
Pe scurt, un sistem hidraulic cu doua
circuite pentru ulei identifica frecventa socurilor si controleaza
forta de amortizare inchizand si deschizand o valva speciala.
Prin acest tip de constructie,
suspensia masinii poate fi ajustata rapid si automat de pe pozitia "confort" pe cea de "sport" si viceversa, modificand vizibil gradul de incisivitate care se poate atinge pe viraje.
Odata cu montarea noilor amortizoare, Abt garanteaza nu numai o
tinuta de drum superioara si o
tractiune mai eficienta, ci si un
look mai sportiv pentru masina, avand in vedere ca suspensiile pot fi coborate cu pana la 40 de mm.
Din pacate,
suspensiile Abt vor fi ajustate astfel incat masina sa aiba un
caracter usor subvirator,
tunerul mizand pe faptul ca situatiile dificile vor fi mai usor de abordat prin manevre mai putine.
Cineva sa le spuna ca strica
petrcerea...