© 2024 Auto.ro
In orasele japoneze traficul este atat de dens incat
producatorii auto trebuie sa adapteze forma masinilor la conditiile de trafic.
Obiectivul: dimensiuni reduse, practice si totusi..spatioase. Pe acest segment, Suzuki
se alatura lui Nissan Cube prin noul Alto Lapin.
Reflectand spiritul vechii generatii, Alto Lapin pastreaza habitaclul generos in conditiile unor dimensiuni liliputane: 3.40 m lungime, 1.48 m latime si 1.51 m inaltime.
In ceea ce priveste designul, nimic suprinzator la aspectul sau de ... cutie de pantofi; totusi, spre deosebire de forma asimetrica a spatelui de la Nissan Cube, Alto Lapin ramane ceva mai "clasic".
Referitor la viteza, nu trebuie sa va asteptati la perfomante remarcabile, de la nici una din cele doua motorizari: motorul de 0,66 litri aspirat dezvolta 54 CP, in timp ce versiunea supraalimentata "scoate" cu 10 CP mai mult (ultima varianta de motorizare poate fi cuplata la o transmisie automata in patru trepte).
Reversul medaliei este insa consumul de combustibil: in medie, Alto Lapin are nevoie de mai putin de 5 l/100km.