© 2024 Auto.ro
Compania japoneza a impresionat placut publicul prezent la Salonul Auto de la Frankfurt din 2007, locatie aleasa pentru dezvaluirea primului Kizashi. I-au urmat Kizashi 2 si Kizashi 3, dupa care Suzuki a anuntat ca pe ultimul il va produce in serie (intr-o forma mai putin "tipatoare", evident).
Masinile camuflate, spionate pe parcursul lui 2008, au confirmat acest lucru, insa acum niponii au dat lovitura de teatru: Kizashi nu va intra in productie.
Presiunile exercitate de starea in deriva a pietei auto globale au fost principalele motive invocate de liderii Suzuki, care au sugerat inca din septembrie 2008 (prin vocea presedintelui Osamu Suzuki) ca marele Kizashi ar avea putine sanse in asemenea conditii economice.
Nava-amiral a japonezilor ar fi debutat in sectorul superior al clasei medii, urmand a concura sedan-urile familiale comercializate in special pe piata din SUA cu o tehnica de varf si un motor V6 de 3,6 litri cilindree.