Unica necunoscuta a ecuatiei noului Impreza este STi, modelul de la care nimeni nu se asteapta sa arate bine, ci doar sa mearga dumnezeieste.
Subaru ne-a facut putina pofta la Frankfurt cu un concept al viitoarei masini de raliu, dar “the real deal”, adica modelul destinat oricui are bani sa-l cumpere, va fi dezvaluit la salonul auto de la Tokio de luna viitoare, nu inainte insa de a-si arata fata in primul teaser oficial.
Ca si masina pe care o inlocuieste, viitorul top-model Impreza isi va trambita potentialul din toate unghiurile posibile, urmand a arbora o mare priza de aer pe capota, un bumper frontal cu
prize de aer generoase si
faruri de ceata integrate, un difuzor integrat in bumper-ul spate, o evacuare cu patru tevi,
patru bosaje ca umflate cu pompa, plus roti cu jante sport si anvelope cu talon ingust.
Cat despre adevar, acesta va fi spus de un
motor boxer de 2,5 litri cilindree si supraalimentare, despre care se zvoneste ca va trimite catre cele patru roti
300 CP si
450 Nm.
Inca nu se stie exact daca Subaru va avea un raspuns la cutia cu dublu ambreiaj pe care
Mitsubishi o ofera pentru
Evo X, insa, chiar si in cazul unui raspuns negativ, nu credem ca va fi decisiv in aceasta noua runda al, probabil, celui mai echilibrat conflict din
industria auto actuala.