© 2024 Auto.ro
Toyota Romania are ca obiectiv pentru acest an cresterea cotei de piata cu un punct procentual fata de anul trecut pana la 4,3%, a declarat directorul de marketing al companiei Veronica Mircea.
Aceasta a adaugat ca Toyota Romania isi va continua planurile de dezvoltare ale retelei de show-room-uri integrate (service si piese) chiar daca termenele de finalizare ale acestora vor fi relaxate.
Brand manager Toyota Romania, Andrei Dinulescu, a declarat ca pentru acest an, tinand cont de instabilitatea pietei, compania doreste sa comercialize din noul model cel putin cat a vandut anul trecut, in jur de 1.600 de autoturisme Avensis. De asemenea, acesta a adugat ca in acest an Toyota va mai avea 10 noi lansari in Romania.
Toyota a lansat in Romania, la inceputul acestei saptamani, noua Toyota Avensis, model aflat la a treia generatie si conceput in exclusivitate in Europa.
Variantele
Wagon si Sedan ale modelului va avea patru tipuri de dotari: Confort,
Executive, Elegance si Luxury. Modelul are de asemenea sase tipuri de
motorizari din care trei pe benzina - 1.6, 1.8 si 2.0 - si trei pe
motorina - 2.0 D-4D, 2.2 D-4D si 2.2 D-CAT.
Potrivit datelor
Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile, Toyota a
comercializat in 2008 un numar de 9.063 de autoturisme, iar in luna
decembrie 640.
Sursa: Bloombiz