Toyota isi extinde centrul european
- 08/09/2008
-
Tags:
Toyota
Producatorul nipon a investit 80 de milioane USD in centrul de cercetare-dezvoltare din Belgia, bani care, spera numarul unu mondial, vor fi recuperati repede din vanzarile modelelor destinate special noua.
Toyota si pana acum lua in considerare obiceiurile celor de pe Batranul Continent, dar acum vrea ca procesul sa fie mai rapid si mai eficient, ceea ce-i poate oferi un avantaj concurential important.
A fost construit un circuit de teste de 1,3 kilometri lungime, pe care s-a turnat asfalt specific drumurilor europene. Tunelul de vant este si el nou, pe langa alte echipamente, toate “ultimul racnet”.
Desi acum cativa ani o astfel de miscare era vazuta drept una interna, fara prea mare interes pentru publicul general, lucrurile s-au schimbat considerabil, in prezent fiind semnul ca nici numarul unu mondial nu-si mai permite sa nu localizeze produsele proiectate in mare parte pe taram propriu.
Ajustarile facute in Belgia schimba setarile suspensiei, feeling-ul si precizia directiei, pe care europenii intotdeauna le-a vrut mai sportive. Fara aceste modificari Toyota poate veni cu modele impecabile de altfel, dar care nu vor avea in veci un succes rasunator.