Toyota planuieste un nou brand dedicat hibrizilor
- 25/06/2007
-
Tags:
Hybrid, Toyota
Numarul unu mondial vrea sa lanseze in 2009 un al doilea nume asociat cu propulsiile hibride, care sa se va vanda alaturi de Prius intr-o cadenta, spera el, de 100.000 de exemplare pe an.
Informatia vine tocmai din Tara Soarelui Rasare de la ziarul The Nikkei, care mai mentioneaza ca Toyota se asteapta ca, pana in 2010, vanzarile anuale a propriilor masini hibride sa atinga pragul de un milion de unitati.
Pentru a-si atinge obiectivul, gigantul japonez pregateste o ofensiva fara precedent in aceasta directie, cu Prius in prim plan.
In afara faptului ca celebrul model va fi inlocuit curand de o noua generatie, aceasta va avea, de fapt, trei forme de existenta, numite Prius A, Prius B si Prius C. Masinile vor aparea una dupa alta – in 2009, 2010, respectiv 2011 – si vor fi complet diferite ca design, marime si, implicit, segment de piata in care activeaza.
Ambitiile celor de la Toyota in aceasta directie sunt atat de mari, incat ei doresc ca orice model cu “T”-ul pe capota sa poata fi oferit inclusiv intr-o varianta cu propulsie hibrida pana in 2020.