© 2024 Auto.ro
Nu va grabiti sa dati buzna in showroom-urile marcii japoneze: oferta
este valabila doar pentru clientii americani si nu face altceva decat
sa demonstreze cam cat de grava este situatia petrolului intr-o tara in
care sintagma “aurul negru” a ajuns mult mai aproape de sensul propriu
decat de cel figurat.
Vreti mai multe dovezi? Decizia lui Suzuki vine
la doar o zi dupa ce Chrysler a anuntat ca va oferi oricarui client
care achizitioneaza un model Chrysler, Jeep sau Dodge benzina la pretul
de 2,99 de $ galonul, timp de trei ani.
Desi numarul trei din Detroit si-a luat deja papara de la oamenii de stiinta pentru actiunea sa (acestia au indicat ca economia anuala de bani pe care o poate face un client acceptand oferta Chrysler poate fi obtinuta prin achizitionarea unei masini care “soarbe” cam cu 1,3 litri mai putina benzina la fiecare 100 km), Suzuki crede in stratagema sa de marketing chiar daca aceasta ii va aduce clientului o economie de doar 300-400 de $.
Promotia, numita “Benzina gratis pentru vara”, va dura intre 1 mai si 30 iunie si nu va fi urmata de nici unul dintre cei trei mari care fac in aceste momente legea pe piata americana – GM, Toyota sau Ford. Mai bine...