Oficialii Sindicatului Auto din SUA (UAW) ar fi trebuit in mod normal sa isi tina gura vizavi de acest subiect, insa ei au dezvaluit cateva detalii despre proiectul celor de la GM in momentul in care au trebuit sa faca publice noile intelegeri privind contractele de munca dintre membrii sindicali si numarul unu american.
Astfel, toata lumea a aflat ca, din
2011, GM va incepe productia unei masini cu numele de cod
Alpha, care va avea doua versiuni de caroserie si va fi construita pe o
arhitectura tehnica cu totul noua. Modelul va fi indreptat catre clientii pietei premium
entry-level, ceace inseamna ca va fi mai mare decat un
Opel Corsa, insa mai mic decat un
Cadillac CTS (foto).
Deocamdata, nu se stie inca ce marci vor beneficia de avantajele noile platforme, insa analistii l-au exclus deja pe
Pontiac, dat fiind faptul ca aceasta companie este axata pe producerea de masini destul de ieftine, cu
tractiune spate.
Aceiasi oameni se uita insa cu o spranceana ridicata tot in curtea lui
Cadillac, acolo unde, judecand si dupa declaratia lui
Bob Lutz privitoare la un model rival pentru
BMW Serie 3, am putea asista la aparitia unei noi
compacte premium, gata sa-i zgandare pe germani inclusiv aici, in
Europa.