Cu putin timp inainte de lansarea nou-noutului Lancer Evo X, Mitsubishi Motors UK a prezentat ultima evolutie a lui EVO IX, numita MR (de la Mitsubishi Racing) FQ-360, ce va fi disponibila la dealerii marcii japoneze din Marea Britanie.
Cateva modificari subtile la nivelul
turbinei twin scroll cu palete aliaj aluminiu-titan – realizate in parteneriat de
specialistii Ralliart si HKS – au fost suficiente pentru ca ultima evolutie a masinii lansata in octombrie
1992 sa ajunga la la
366 CP, obtinuti ca si pana acum dintr-un propulsor de
2 litri cu patru cilindri.
In plus si ca de obicei, un
MR FQ-360 soseste gata echipat pentru orice fel de cursa v-ar trece prin cap:
arcuri Eibach si
amortizoare Bilstein (ce au coborat
garda la sol cu 10 mm in fata si 5 in spate pentru o sporire a stabilitatii),
sistem Super AYC (care, pe langa
rezolvarea problemei stabilitatii, ajuta la eficientizarea distributiei puterii intre rotile din spate, imbuntataind
tractiunea pe suprafete alunecoase),
spoiler fata din fibra de carbon cu un design nou pentru sporirea fortei deportante,
jante din aliaj Speedline Turini cu 11 spite ce le imita pe cele cu care sunt echipate modelele de
raliu si, evident,
sistemul de tractiune integrala Mitusbishi controlat electronic.