© 2024 Auto.ro
EDAG este un nume tipic german pentru o companie uriasa tipic germana, in acest caz cel mai mare partener de dezvoltare independent din lume.
Mai pe romaneste, nemtii construiesc diferite concepturi si solutii de viitor optimizate pentru productia de serie, dupa care incep sa caute companii interesate a le realiza in masa.
De data aceasta, ei vor prezenta la salonul auto de la Geneva un soi de iaht ultraluxos destinat soselelor, pe care l-au denumit, tineti-va bine, Luxury Utility Vehicle (LUV).
Inainte de rupe in dinti pixul cu care trebuia sa completati dictionarul de abrevieri al strutocamilelor auto, ar trebui sa stiti ca acest gigant realizat in numai trei luni ar putea deveni o adevarata mina de aur pentru cel ce va avea curajul (si suficienti bani) sa il produca.
Din aceste desene preliminare, conceptul aduce dubios de mult cu un Cadillac Escalade EXT, dar este peste modelul american cel putin in ceea ce priveste marimea.
Fara indoiala, „barcazul” lui EDAG este unul dintre cele mai mari exponate aduse vreodata la Geneva: unei lungimi de 5,7 m ii corespunde o latime de 2 m si o inaltime de 1,8 m. Tema nautica este respectata cu sfintenie de la „prova” la „pupa”, capota motorului, podeaua habitaclului si bena fiind acoperite cu lemn de teck.
Apoi, podeaua benei are un capac ce poate fi ridicat pentru a descoperi un spatiu de depozitare, intocmai ca la orice ambarcatiune moderna.
Din pacate, desi este un concept care poate fi condus oricand, EDAG nu a furnizat date cu privire la motorul masinii. Cu siguranta insa, acesta ar trebui – eventual si in serie – sa fie suficient de puternic pentru a-i imprima uriasului o viteza rezonabila.
Am sugera un propulsor decent pentru un iaht mediu, adica elementul care lipseste pentru a te determina sa conduci cu, eh, toate panzele sus...