© 2024 Auto.ro
Honda a intrerupt oficial proiectul succesorului lui NSX, insa interesul pentru supercar-ul al carui productie a incetat in 2005 pare sa nu aiba sfarsit.
Si ce dovada mai clara in acest sens ar putea fi decat o noua editie speciala a lui NSX, creata de Honda impreuna cu Mugen?
Masina se numeste NSX RR si, din punct de vedere al designului, aproape ca face din Gumpert Apollo un exercitiu stilistic de exceptie; frumusetea conteaza insa mai putin in aceste cazuri: sub caroseria din fibra de carbon si aluminiu, cu 10 cm mai lunga si aproape 14 cm mai lata decat a modelului original, zace un motor V6 de 2,4 litri supraalimentat cu compresor mecanic, despre care se spune ca dezvolta oriunde intre 350 si 380 CP.
Pentru un pasionat al lumii dragster-elor nu are cum sa fie mult, insa pentru un pilot ocazional care isi umple rezervorul cu adrenalina pe circuitele de viteza poate fi arhisuficient, mai ales privind restul fisei tehnice: cutie de viteze manuala cu sase trepte, un set de frane performante si o groaza de imbunatatiri la nivel aerodinamic. Asteptam un pret pentru NSX RR...