Pentru succesul diviziei
Holden a lui General Motors, exportul este esential. Tocmai de aceea, australienii sunt extrem de interesati in a-si oferi modelele si pe noi piete. Pentru noi, acest interes este important pentru ca, ati ghicit, una dintre aceste piete este chiar Europa.
Variante ale modelului
Commodore sunt deja oferite in Orientul Mijlociu, Africa de Sud si unele tari din Asia si in plus, in curand vor fi disponibile in Statele Unite, sub numele de
Pontiac G8.
De asemenea, o versiune extrem de performanta a modelului este disponibila in Marea Britanie sub numele de Vauxhall VXR8. Acest lucru nu este insa suficient pentru Hans Demant, managing director al Opel, care vede modelul australian drept noua
nava-amiral a lui Opel (germanii testand deja luxosul Commodore V6 Calais pentru a putea fi omologat in Europa).
Ca facem in sfarsit si legatura cu titlul, Commodore va deveni foarte curand succesorul lui
Omega, iesit din fabricatie in 2003.
Pe de alta parte, una dintre bariere ar fi lipsa disponibilitatii unui
motor diesel, extrem de interesant pentru targetul european.
Desi GM are deja un excelent diesel V6 de 2,9 litri, Demant a explicat, potrivit site-ului driveonline.com, ca investitiile impuse de omologarea acestui motor pentru modelele Opel si, mai ales, de montarea sa pe aceste modele, au eliminat din calcul aceasta varianta.