Hai sa vorbim putin despre ingineriile astea cu marcile. Aramis and Designer Fragrances, o divizie a lui Estee Lauder, a incheiat un parteneriat cu Ford pentru a “aduce la viata barbatul Mustang”. Cum? Cum un flacon de parfum, desigur…
Aceeasi casa de parfumuri ce a creat pentru Donna Karan, Missoni si Coach a “inginerit” un miros ce este – cititi cu atentie cele ce urmeaza – “indraznet, provocator si legendar”.
Aceste trei cuvinte descriu, se pare, si pe proprietarul unui Mustang. Exista insa si o serie de atribute pe care trebuie neaparat sa le ai ca sa te simti confortabil daca porti acest parfum. Astfel, trebuie sa fii “puternic”, “increzator in fortele proprii”, “motivat”, “cu o masculinitate innascuta ce nu trece neobservata”. Esti “omul cel puternic… atat modern, cat si original”. Iata deci ca, impreuna cu un parfum “tare”, vin si responsabilitati pe masura…
Buun… Acum ca stiti despre ce este vorba, iata si “
fisa tehnica”: “indraznet” vine de la lavanda, lamaie si ghimbir; “provocator” vine de la tutunul de pipa si lemnul de cedru; “legendar” de la ambra, patchouli si fir de America de Nord (Abies balsamea, poate ne/va ajuta un student la botanica, n.r).
Ok, hai sa spunem ca nu este chiar parfumul pe care l-ar iubi
locotenentul Bullitt, dar ce stim noi?
Ambalajul este reprezentat de o cutie de colectie, reciclabila si fabricata dintr-un
aliaj de grafit. Preturile pentru gama de parfumuri si after-shave vor porni de la
20 de dolari (in State), lansarea urmand sa aiba loc in iulie.
Si o nota personala: daca evolutia lui Mustang se va pastra, probabil ca parfumul se va relansa la o luna dupa aceea, cu ambalajul reciclabil vopsit cu
dungi rosii ca masinile de concurs…