Cand Vandenbrink Design GTO va intra in productie anul viitor, va deveni una dintre cele mai exclusiviste masini din lume, fiindca firma olandeza, infiintata de Michiel van den Brink si Robert Koumans in 2006, planuieste sa fabrice doar cinci unitati.
Asa cum probabil v-ati dat deja seama, este vorba de un Ferrari 599 GTB recarosat, al carui design face o clara trimitere la unul dintre cele mai celebre modele purtatoare a emblemei calutului cabrat din istorie, 250 GTO.
Masina va avea un pret pe masura raritatii –
993.000 de euro, adaugati la costul GT-ului Ferrari cu rol de cobai –, dar si pe cea a componentei tehnice inglobate, Vandenbrink GTO urmand a fi dezvoltat din acest punct de vedere cu specialistii de la
Edo Competition.
Cu ajutorul lor, propulsorul
V12 ajunge sa scoata, in versiunea “de baza” montata pe asa numitul
599 GTO,
650 CP si 630 Nm, insa nu
te uita la bani si poti avea sub capota varianta hard-core, ce trimite catre rotile din spate nu mai putin de
750 CP si 680 Nm.
De productia propriu-zisa se va ocupa un alt olandez,
Alwin Hietbrink, un expert al constructiilor din aluminiu (omul realizeaza fiecare masina manual, folosind metode traditionale), fiecare Vandenbrink Design GTO urmand a intrece in materie de exclusivitate chiar si pe
Bugatti Veyron sau
Lamborghini Reventon, doua supercar-uri de al caror pret se va apropia destul de mult, luand in considerare si taxele.